Šampionáty

13.02.2014 12:56

     V roce 2013 jsem se zúčastnil několika šampionátů. V šampionátu středoevropských zemí , který se jede jako ALPE ADRIA CUP jsem se umístil  na výborném 7. místě. Při tomto šampionátů se jede i naše mistrovství  a to jsem tedy jak již jistě víte vyhrál s náskokem 6. bodů na Martina Sedla a třetí byl Lukáš Bělič.

     Dálšími šampionáty  jsou závody na přírodních okruzích. Ty  jsou dva oficiální a jeden neoficiální , ale ten je ,nejen dle mého přesvědčení, asi nejprestižnější , neboť sčítá body z obou oficiálních .

     V Poháru AČR ,  čítá čtyři závody ( Staré Město, 2x Hořice a Radvanice ) které se jedou vesměs na začátku sezony se mi  moc nedařilo a skončil jsem na 16. místě . ze 64 závodníků.

    V Mistrovství republiky CAMS , čítá pět závodů ( 2x Kopčany , Těrlicko, Kyjov , Dymokury ) jsem byl klasifikovaný na 6. místě , ze 45 pilotů.

   No a v tom neoficiálním tkzv. Wusa Cupu , jsem byl na 12. místě . V tomto šampionátu bodovalo aspoň jedním bodem 45 pilotů. 

  https://roadracing.webnode.cz/czech-road-race-championship/a2013/  wusa cup

  https://organisation.mylaps.com/championship/view.jsp?id=31899  cams