Brno- těsně za evropskými body

17.05.2010 17:14

   Brno bylo dlouho ohrožené,přece jen 5litrů za start je docela brutal a myslím ,že kdyby bylo startovné do třech tisíc byl by plný rošt.

   Jedem v pátek ráno za deště a s novým sponzorem -mechošem Lukášem  Ahresem. Sice sem se dlouho rozmýšlel páč předpověď je hodně špatná, ale zase ten déšť může nakonec pomoct. Ve stanu jsme měli ubytované tentokrát místo Libora #57 vítěze z Uheráku Peťu Nečesaného se svojim mechošem, sponzorem ,otcem a já nevím jakou roli v teamu Vlastik ješte má. Stavění stanu ,přejímky  i večerní posezení proběhlo v pohodě a ráno při nějakých 8 stupních  se začlo trénovat.

     Nahříváky mi půjčil team Nečesaných a tak začínám tahat hned od začčátku . A tahám tak ,že padám hned v prvním kole na výjezdu z "C" ! Takže nemám ani jedno kolo a tedy ani jeden čas. Škody na motce nebyly až na prasklý řetěz ,který mám náhradní velké a zbytek spravila "Amerika". Po prvním trenálu je spolubydlící na prvním fleku mezi kluky bojujícími o  body do českého mistráku.

     Druhý trenal začínám zvolna ,abych ujel aspoň dvě kola a dostal se na start. Nakonec zvolna objíždím celej trénink páč se do toho nějak nemůžu dostat. Zajíždím 17.čas a právě ten čas to je to z čeho jsem hodně sklamán.Dal sem si za cíl dostat se pod 2:40 což se mi hrubě nepodařilo. Dostávám doporučení změnit převod, ale říkám si ,že není třeba páč zítra bude pršet. Po druhém trenálu udrží Peťa #53 české pole-position.

     V neděli ráno nemůžu dospat.Lije a strašně fouká a tak se vrhám na přezouvání pneu s pořádným předstihem. V klidu bylo i převlíkání do kombi ,ale to taky bylo poslední co bylo děláno v klidu.  Warm-up začíná v 9.hod. za 5 stupnového tepla nebo zimy jak chcete na mokré trati bez deště. Bohužel mi nebylo přáno do něho vyjet ,neboť  "Puntík " začal stávkovat .Musím za Mírou . Proběhlo měření ,skoušení  a diagnoza zněla "spálená nabíjecí cívka" . No to je konec náš.  Za chvíli je Míra zpět i s cívkou . Tak honem přehodit. A přehodit i kola ,protože vítr trať vyfoukal a pojede se na suchých. Daří se nám to dokončit za 5.min 12hod.  No kecám popravdě to bylo asi ve třičtvrtě na 12hod. pač ve dvanáct je start!

     Start proběhl vlastně jako mé předešlé starty. Všichni odjíždí a já zdravím diváky a odjíždím vstříc stíhací jízdě, ale tentokrát ta stráta není zase tak velká a já pole dojíždím ještě v první zatáčce ,dokonce předjíždím asi 5. lidí . Ve druhém kole předjíždím i Míru ,který má problém se studenou přední pneu. Jedu asi 20m. za mladým Chlébou .Bohužel na rovině mi vždycky kousek ucukne .Ve třetím mě předjíždí  Míra a tak jedu 16. flek . S Mírou se jet neda a tak volím své výletní tempo až do 5.kola kdy mě docvaknul nějaký Rumun. Na cílovce jde přede mne ,ale naštěstí se mu udržím za prdelí a chystám útok v posledním kole. Ve výjezdu do kopce jedu těsně za ním . Do posledního esíčka před cílem volím jinou stopu ,ve výjezdu sem rychlejší a jdu před něho. V tuto chvíli beru bod za 15. misto, jenže ta čára ,která znamená cíl závodu je hrozně daleko a tak má čas se za mnou vyvézt a protnout ji o necelou desetinu dřív než já . Takže beru prdlajz!!!! Aspoň ,že beru body v českém mistráku. Za 6.místo jich pár je. A Peťa #53 bral zase bednu ,tentokrát za třetí místo mezi českými kluky.

    Nakonec musím poděkovat Tomášovi z MotoSportVideo a hlavně Lukášovi (Ahres) za složení se na startovné . A Lukášovi vlastně i za to , že si to tam i odpracoval .Luky díky ,bez tebe bych to nedal.Nečesaným za půjčení nahříváku a dělání  příjemné společnosti .No a taky Danušce za všeobecnou starost o mne . A abych nezapomněl tak taky musím poděkovat i Mírovi páč bez něho bych jel domů už před závodem. Všem ještě jednou díky!