Článek do novin

30.07.2010 20:15

Dnes jsem absolvoval sezení s redaktorem místního deníku a vyšel z toho tento rozhovor:

 

Dalšími dvěma závody pokračoval republikový šampionát silničních motocyklů. Závod v Ostravě- Radvanicích se konal  za krásného počasí.

   „ Poprvé co závodím v Ostravě nepršelo „ řekl jezdec AMK Těrlicko Petr Čadek „ pořadatelé měli až do letoška neskutečnou smůlu na počasí,ale letos to konečně vyšlo a myslím ,že závody to byly špičkové. Tým lidí kolem Richarda Bílého odvedl skvělou práci. „ podotkl Čadek

     Bylo přihlášeno přes 200závodníků mezi kterými se neztratili ani domácí jezdci

   Mirek Globin Bařák skončil v nejprestižnější třídě do 600ccm na skvělém   11.místě. „ Jelo se mi výborně i motorka fungovala a tak můžu být velmi spokojen. „ řekl Globin.

      Ve třídě 125ccm startoval Petr Čadek a skončil na výborném 8.místě „ Spokojenost.. Dokázal jsem jet s nejlepšíma a nebýt trošku horšího startu mohl bych skončit výše. Oproti loňsku jsem časy vylepšil o 10sekund na kolo a v tréninku se mi dokonce podařilo udržet za sebou i loňského vítěze.“

 Dalším domácím jezdcem byl Marek Vrána ,kterému se už tak nedařilo a po nezaviněném pádu byl převezen do nemocnice se zlomenou klíční kosti .“ Hned po závodech mne operovali ale už se cítím dobře a pilně regeneruji ,abych byl připraven na domácí závod.“ Svěřil se Vrána.

   Nejlepší domácí pilot Brunek Staš z důvodu nemoci do závodu nenastoupil. „ Bohužel v týdnu před závody sem se podrobil menšímu chirurgickému zákroku na hlavě a lékař mi start nedoporučil.

 Po Radvanicích se konal další závod u sousedů na Slovensku,kde byla vypsána jen kategorie 125 a tak startoval pouze Čadek.“ Tyto závody se letos po 16 letech znovu obnovili ,ale trať mi moc nesedla .Nepodařilo se mi optimálně naladit motocykl a navíc byly proměnlivé podmínky ,které ovlivnily hlavně sobotní tréninky a když jsem obhájil 8.místo z Ostravy tak spokojen být rozhodně nemůžu ,neboť na Slovensku nestartovala ta nejužší špička a tak jsem pomýšlel mnohem výš.“ Řekl Čadek.

 Dalším závodem bude Těrlický Kahanec ,na který se chystají nejlepší jezdci z celé Evropy. Každé třídě by mělo být plno což znamená 40jezdců.

 „ Myslím ,že můžu mluvit i za ostatní domácí jezdce ,když řeknu ,že umístění v první desítce by bylo velkým úspěchem pro každého z nás.Přece jen nemáme takové podmínky jako ostatní jezdci i ,když se AMK Těrlicko snaží jak může za což jim děkujem . Nemáme ani výhodu znalosti místní tratě ,neboť ta je z kategorie lehčích a rozhoduje spíš síla motoru než jezdecký um.“ Ukončil povídání Čadek .