Druhé Hořice= Suprové Hořice

26.07.2013 14:42

     Po smutných Zatáčkách jsme se v Hořicích sešli znovu . Komorní atmosféra se nedala srovnat s atmosférou 300Zatáček! Ještě v pátek odpoledne zelo depo prázdnotou  až jsme se obávali o konkurenci ,ale nakonec stejně byl rošt narvaný k prasknutí.  A řekl bych ,že se mi dařilo hned od začátku.

    První trénink a hned čas jen dvě sekundy za mým tratovým rekordem signalizoval dobrou pohodu jak stroje tak mne samotného :-) .

    Druhý trénink  jsem jel na urovní mého nejlepšího času ale stačilo to pouze na 15. místo na startu. Vepředu se vykrystalizovala silná skupina  ve které byli Lamich, Kolář a Sedlo což zaručovalo velmi napínavý závod . Po druhém tréninku se společně zastavilo u Matese a položili jsme mu věnec a zapálili svíčky.

     Nedělní závod se jel jako Memoriál Martina Turny a na pole position zůstalo z piety volné místo pro Matese 9 !!!

   Start byl perfektní a podařilo se mi dostat před několik jezdců a jezdil jsem společně  s Markem Hornou na 8 a 9 . místě.  Několikrát jsem musel odrážet útoky pilotů za mnou, ale to se mi v pohodě dařilo ....... až do posledního kola kdy mne předjel ke Křížku  Jiří Novák ,ale byl příliš rychlý a v další levotočivé zatáčce Na Lošánce upadl a já abych ho nepřejel jsem to poslal do bariéry . Okamžitě jsem to sebral ,ale 8. místo bylo ztracené . Po roztlačení jsem pokračoval dále a doufal, že aspon dosáhnu na body. Bohužel do kopce do Kudrnáčky mě dostali další tři jezdci a já dorazil na14. příčce což sice znamenalo 2.body ,ale mohlo jich být daleko více.

     Vepředu hned od startu ujel všem Radek Lamich , ale spadnul mu řetěz a  než se mu ho podařilo nasadit  tak ho předjelo celé pole závodníků. Na jeho stíhací jízdu jsem doplatil i já , nebot mne předjel ještě na cílové čáře!  Radkovi se aspon při stíhací jizdě podařilo zlomit tratový rekord naši kubatůry, který časem 2:38,9 překonal starý rekord skoro o dvě sekundy. Závod vyhrál tedy Mirek Sedlo před Petrem Kolářem a Markem Zimou.

 Mě potěšilo aspon to že jsem si vylepšil rekord a to hned o 5. sekund. na čas 2:47,4. což by znamenalo před několika lety bednu! Bohužel vše se zrychluje a tak už za rok bude třeba jet podobný čas aby se člověk udržel  aspon v první desítce.