Dvojzávod v Kopčanech

29.08.2012 08:17

     Ve slovenských Kopčanech byl naplánován dvojzávod ,což s povděkem kvitovali všichni jezdci .Ovšem do Wusa mistráku byl počítán pouze nedělní .

     Tréninky probíhaly  přesně dle harmonogramu a i mou očekávané problémy s elektrikou  se nedostavily a tak jsem se mohl soustředit pouze na závody. Tréninky nedopadly uplně nejlépe a   já se tak postavil na  celkové 14. místo. A tak bylo jasné ,že do obou závodu vyrazím  z páté řady. 

    První závod se jel hned po skončení tréninku.

    Po výborném startu jsem se zařadil do skupinky  bojující o desáté místo. Bohužel výkon mého motocyklu nebyl ideální a já tak ztrácel na dlouhých rovinách .Tento hendikep jsem doháněl na brzdy a v průjezdech zatáček což se mi stalo osudným . Tři kola před koncem mi uklouzlo zadní kolo a já se poroučel k zemi .Motocykl jsem ale nepoškodil a já pokračoval dále .Nakonec z toho bylo 14. místo. Tento  závod vyhrál Olin Hanák  před Šlezarem a Savinkovem.

    Do druhého závodu se mi podařilo vystartovat ještě lépe a já se zařadil do boje o osmou příčku . I tady mě ovšem potkaly problémy s maximálním výkonem motorky a já tak nakonec obsadil 10. místo . Z tohoto závodu vyšel vítězně po pádu výborně jedoucího Hanáka Michal Savinkov  .Druhý skončil Vojtíšek a třetí byl Lukáš Bělič ,který se tak poprvé  na dakšně umístil na stupních vítězů!

 Klukům gratulujeme a my už se všichni těšíme na nově obnovený závod do Prahy -Strahova