Hodnocení sezony-

11.11.2011 08:06

    Hodnocení sezony- dobrý začátek,hororový konec

    Před hodnocením celé sezony se musím vrátit na uplný začátek ,kde jsem předpovídal jak by sezona mohla z mé strany vypadat. Tam jsem napsal ,že našim cílem je přiblížení ke špičce a pevně se usadit v první desítce . Bohužel se mi toto nepodařilo a musím říct ,že team ani já jako jezdec nejsme  spokojeni  s výsledky. Jediným plusem sezony je ,že se podařilo odstranit problém se špatnými starty.

     Tak tedy pojďme hodnotit.

   Před prvním závodem se jelo testovat na motodrom do Vysokého Mýta .Motorka fungovala a tak na první závod do Starého Města jsme vyrazili plni optimismu. Ten nám vydržel i po tomto  závodu ,nebot 11. místo ze 48 startujících bylo řekl bych velmi dobré.

    Druhým závodem byly Hořice a tam se odjíždělo s cílem umístit se v první desítce . Bohužel pád ve warm-upu a následně propálený píst ve čtvrtem kole závodu  zhatily naše plány. Přitom cíle byly realné nebot do závodu jsem startoval z 10 místa.

    Následný závod v propršených Radvanicích dopadl trošku dle mých předpokladů a i když jsem startoval ze 3. místa tak závod jsem dokončil na 8. místě. Sice trošku zklamán ,nebot podmínky byly ideální pro mne a za předpokladu lepšího startu nebylo bez šancí umístění v blízkosti stupne vítězů.

    Hned po závodu se odjíždělo na Slovakiaring na mezinárodní mistrovství Slovenska a tam jsme absolvovali nejlepší závod sezony. Po vynikajících trénincích ve kterých jsem obsadil 4. místo jsme stejné umístění zopakovali i v závodě. Tam na první dva místa nebyla šance nebot závodu se zůčastnili dva piloti z čela Alpe Adria cupu  no ovšem na třetí místo bylo pomyšlení znovu reálné. Bohužel znova horší start mně odsunul na boj jen o brambory.

    Dalším závodem byly slovenské Kopčany. A znova se mé myšlenky upínali tak jako loni ,když ne na podium tak aspoň na umístění v jeho těsné blízkosti. Bohužel zadřený válec v prvním tréninku a následné problémy s náhradním mne odsunuly až hluboko do pole poražených.

    No a nadešel domácí závod v Těrlicku .Motorku jsme skládali až těsně před závody za což může zatoulaný píst . Velké očekávání se změnilo ve velké zklamání ,když do závodu jsem byl vpuštěn jen proto ,že tři jezdci nemohli do závodu z důvodu porouchaných motocyklů nastoupit. A tak start ze 40. pozice není to místo ze kterého se dá utočit na první desítku. Nakonec ve třetím kole asi z 25. místa jsem byl nucen motorku pro poruchu odstavit.

    Trápení pokračovalo i následující víkend v Kyjově. Sice se nám i přes problémy s motorkou podařilo kvalifikovat ,ale závod jsem znovu pro poruchu nedokončil.

   Suma sumárum 14.místo v celkovém pořadí ,když jsem bodoval (11místo ,8 místo) jen ve dvou z pěti závodu počítaných do Poháru přírodních okruhů!

  Ve dvou závodech na Slovensku jednou 4.místo a jednou pole poražených.

   Závěrem bych chtěl poděkovat rodině ,že mně podporovali a jezdili se mnou a taky mým sponzorům Autodům Vrána ,Koma ,MotoSportVideo,Moto Žermanice ,Motodíly Havířov,Skutr max ,Ahres

      DÍKY !!!! 91