Hodnocení sezony

14.03.2013 20:28

         Ještě předem než odkryju karty  sezony 2013 bych se chtěl několika větama vrátit k sezoně minulé.

         Plány byly velmi smělé , pravidelně dojíždět na bodech což je do 15. místa.

   Patnácté místo???? hmmm nic moc ,říkáte si! Opak je ale pravdou ,nebot na roštu každého závodu stálo 45 pilotů.

       A tak nejlepší umístění na 10. místě v Kopčanech nevypadá zle. Mé další umístění bylo v druhé desítce pořadí ( Kyjov 13. Hořice 15. Strahov 15.) Nejhůře dopadl domácí závod v Těrlicku, kde celý závod bojovala skupina jezdců o 19-23. místo . A já byl jeden z nich! Do cílové roviny jsem držel 19. místo ,ale bohužel šachovnicový praporek mé oko spatřilo až na 23. místě. Zklamání !

       Ve dvou závodech mne diváci do cíle dojet neviděli . Ve Starém Městě  při souboji o 15. místo jsem trefil kužel , který vytyčuje trat a zlomil si stupačku . V Radvanicích mne hned v prvním kole zastavila porucha.

  Krásný závod jsem absolvoval na závěr sezony na Slovakiaringu v rámci Slovenského poháru. Po souboji s Liborem Raszkou a Vladem Petrovičem jsem bral 8. místo.

 Takže závěr sezony byl skvělý a doufám ,že to bude pokračovat i v té nadcházející sezoně!!! Držte pěsti !! 91