Honocení sezony

15.03.2010 08:23

   Jak začít? Tím ,že to byla naše premierová sezóna? Nebo tím ,že jsme se potýkali celou sezonu s financema? Nebo snad tím ,že mi nešly starty? Ne . Začnu úplně někde jinde!

     Dva roky zpátky jsme zakoupili Yamahu 600 a zajeli se podívat na 300 Zatáček do Hořic. Byl to ten rok co v sobotu bylo krásně a v neděli padali trakaře a Indy  v těch trakařích zajel fantasticky. Bohužel  nebo snad bohudík jsme to neviděli ,pač počasí nás vyhnalo domů již v sobotu. A tam se začal pomalu naplňovat můj velký sen. Taky se svést. Nemám na to jezdecky ani finančně ,abych jezdil 6-stky nebo litry a tak sem se koukal po "dakšně". Podařilo se mi sehnat kontakt na Radka Lamicha a ten mi poradil ,kdo co prodává za stroj. Nevím proč , ale hned sem věděl ,že chci MITO a tak ve výběru zůstal jen Hlaváček . Slovo dalo slovo a na podzim roku 08 byl Punťa doma. A tím byl splněn životní sen. Měl sem doma závoďáka.

     Ten sen sem nakonec musel rozdělit na tři části , pač co mi se závoďákem doma pod plachtou? Takže přihlásit do závodní motoškoly a vyrazit do Brna najet nějaký ty kilometry. Licence byla doma a druhá část snu splněna. Co mi z licence a se závoďákem  bez závodů?  Takže hurá na první závod do Staráku!

    Trošku byla v nás malá dušička ,protože stan pamatuje Šemíka jako hříbě ,  pár dílu vercajku z Tesca , auto z tažným nemáme vůbec a nemáme to nejdůležitější .Mechanika. Proč nejdůležitějši? Tak hlavně proto ,že já jsem na manuální práci vysloveně trotl a sám si dokážu nalít tak akorát benzín a to ještě po mne musí někdo skontrolovat . Proto sem byl rád,že se mi podařilo ukecat Jindru  , a že nakonec absolvoval snámi celou sezonu . Teda až na Kyjov, kde sem ho ovšem vyměnil za dalšího šikovného mechoše Libora.

   Další a poslední sen splněn ,postavil sem se na start!  Ve Staráku jsme zažili všechno od euforie až po sklamání. Euforie byla po prvním trenálu . 8 čas. Super. A pak přes tu  orbu v kruháči až po sklamání z konečného 15. místa. 

  Pač sny byly splněny tak sem si vymyslel další. Svést se v Brně na velkém motodromu . Splněno a dokonce sem nedostal ani kolo , sice to bylo o pověstný piči chlup / viz. report Brno/ ,ale nedostal. Další  sen byl svést se někde blízko ,aby se mohli přijít podívat i známí . Splněno v Radvanicích. Mimochodem zase s držkou a pro tentokrát  i jednou novinkou a tou bylo  prasklé kloubní  pouzdro. Další a taky poslední sen bylo svést se na domácí trati. Na trati ,kde jsem vyrůstal a kde sem viděl poprvé  na vlastní oči  pořádnou závodní motorku. Toto sem si taky splnil ,ale zůstalo trošku smutku  ,poněvadž to byl jediný závod ,který se mi nepodařilo dokončit. V celkovém hodnocení mistráčku na přírodních tratích se mi podařilo skončit  na celkovém 9. místě.

    Jak tak přemýšlím co udělat do další sezony lépe tak mě napadá ,že je třeba zlepšit hlavně start a styl jízdy . Něco sem  o tom přečetl ,něco sem okoukal , někdo něco poradil / díky / a myslím ,že by to mělo být lepší . Dále je třeba zkvalitnit  zázemí teamu ,protože spát ve vyplaveném stanu  už se nám  fakt nechce.( částečně splněno)  Taky by nebylo  špatné sehnat více náhradních dílů ( jakž takž splněno) a hlavně vercajku  na opravy a montáž .(nesplněno, ale je rozjednáno) Dále by to chtělo více finančních prostředků ( zatím neplněno vůbec ) a samozřejmě překecat Jindru na další spolupráci ( sice už nejsem úplný trotl ,ale tak dobŕý jako on nejsem ). Snad se mi to  podaří do začátku sezony dotahnout do úspěšného konce .Tak mi držte palce a pokud by měl někdo zájem o jakoukoli pomoc tak nas kontaktujte!