Jarní cena Brna- skvělý rozjezd

25.04.2014 07:27

   Konečně jsme se dočkali a sezona je tady.  První závod ,jenž pořádál  CAMS , se konal na motodromu v Brně a započítával se do Mistrovství České republiky CAMS a zúčastnilo se ho přes 160 jezdců ve všech možných kubatůrách, počínaje klasikama přes 125 ccm až po litry. V naši třídě se objevilo 30 pilotů což slibovalo zajímavou bitvu .Z naši špičky chyběli pouze Mirek Sedlo a Petr Kolář .

   Dojezd klasicky v pátek odpoledne . Pohodové přejímky a večerní posezení s Langošem rychle uběhlo  a ráno se šlo na věc. 

  První trénink se pojal jako zajížděcí a tak jsem  jezdil pomalu a postupně jsem  zrychloval až k času 2:41,4 což obnášelo průběžné 5. místo ,které bylo pro mne velkým překvapením. Ten vyhrál dle předpokladů Radek Lamich .

   Druhý trenink se jel odpoledne a to se již tahalo na plno a tak jsem doufal , že se moc nepropadnu v pořadí . Vyjel jsem hned za Lamichem , ale toho jsem se neudržel a tak jsem jel praktický celý trenink sám . Pořadí po druhém tréninku bylo překvapující , nebot mé jméno figurovalo na 3. pozici za čas 2:38,5. Po korekci výsledku jsem klesl na 4. , ale to bylo pořád více než byl předpoklad.  Rošt vypadal takto: 1.Radek Lamich, 2. Michal Šlezar, 3. Robo Malík , 4.Pierre Coppa a na pátém moje maličkost. Brácha vystartuje z 15. místa.

  V neděli ráno se jel ještě warm up . V tomto treninku se mi podařilo vylepšit svůj best time na 2:37,6 a obsadil jsem 3. místo .Poledních závodů jsem se už nemohl ani dočkat.

    Závod se jel na 8 kol a hned start nevyšel jak měl a zezadu se přeze mne  přesypalo několik borců . V první zatáčce se mi je podařilo předjet zpátky a tak v průjezdu do druhého kola jsem držel 6. místo. V průběhu závodu  se rozpoutal boj  mezi Šlezarem, Malíkem a mnou nejdříve o 6 - 8 misto a po odpadnutí Martina Sedla i o místo páté. Několikrát jsme se navzájem předjeli a diváci se na tribunách určitě nenudili :-) V předposledním kole mi začla odcházet zadní guma a tak jem se spokojil s posledním místem našeho vláčku . Toto místo bylo nakonec 6.celkové neboť Hruboš jedoucí na druhém místě padá v posledním kole .Vítězí stylem start- cíl Radek Lamich před Pierrem Coppou a Markem Zimou .  V závodě se mi podařilo i další zlepšení času a to na  2: 37, 4. Brácha po boji dojíždí na místě 14.

   Závěrem bych chtěl poděkovat jak pořadatelům této akce tak samozřejmě Mirkovi Sedlovi za skvěle připravenou motorku a v neposlední řadě Marku Gomolovi a taky Jirkovi Swaczynovi www.pronajempratel.cz za podporu a taky nesmím zapomenout na rodinu a fanoušky , kteří vážili dalekou cestu !! DÍKY  a  za 14 dní ve Starém Městě .   91!!

 Ps. Několik fotek v galerii