Kopčany-konečně dobry start

28.07.2010 13:14

   Kopčany ,malá vesnička cca 10km za hranicemi .  Závodilo se zde  naposledy před 16.lety a na divácké kulise ,která se sešla bylo vidět ,že tyto závody tady patří.

    Tyto závody se nezapočitávaly do poháru  na přírodních tratích  a tak se nejužší špička nedostavila. A tak se kalkulovalo ,kdo by se mohl na bednu postavit    Mates ,Roman Jančík , Olin Hanák, v koutku duše sem si říkal ,že by se to štěstí mohlo unavit a sednout i na mne a zase to nemuselo být tak nereálné,vždyť kromě výše jmenovaných sem  v minulém závodě ostatní porazil 

   Ale popořádku .

    V pátek ráno odjezd a mimochodem zase bez mechanika,ale tak snad by někdo pomohl,kdyby bylo třeba.Místo držím Matesovi ,Škoďákovi a Pospům.  Nakonec Pospa se svým cirkusem už nevlezl a tak stál opodál. Říkal ,že mu to nevadí ,ale podle mne  kecal pač si myslím že mu chyběla moje příjemná společnost.:-)  Depo bylo maličké a tak jsme byli sousedi prakticky všichni.

    Do tréninku ,který byl spojen z  motocykly specifikace GP nás vystartovalo 24 ztoho 20 SP. Trať ,která byla hodně rovinatá mi úplně nesedla. Po těch rovinách byla zatočena do takové ,jak říkal Hrubák "myší díry " ,která končila zdí z vraty od nějaké stodoly. Druhá rovina byla zakončena zatáčkou kolem nohy  z plné rychlosti. Pak takové dvojité esičko a znova ta první rovina. Celkem měřila trať 2.2km.  První trénink ,kde jsem zajel 11. čas (mezi SP 8.)byl ještě na suchu . Druhý byl po dešti mokrý . Do něho vyjíždím s asi 10min. zpožděním , z důvodu výměny suchých kol za mokré.Holt pozdě jsem se rozhodl ,nebo spíš pozdě začlo pršet a já nejsem tak rychlý jako mechanici v F1.  Trénink se mi ovšem vydařil a já zajel 3.čas,vlastně 4.,ale Kubištúv první flek nepočítám ,neboť se panové časoměřiči sekli.Shrnuto,podtrženo 12.flek na roštu celkově a 9.mezi sobě rovnými.

    A už tu máme start.Trošku mám obavy ,přece jen  už si ani nevzpomínám ,kdy se mi podařil ,ale tektokrát paráda.Startér mávnul a už jsem upaloval mezi prvníma.Bohužel jen do první zatáčky ,která jak sem již psal byla  na jedničku kolem nohy .Z tlačenice se vymotávám na cca 8-9 místě. Po sérii zatáček se dostávám na rovinu  a už to kolem lítá.Přicházím  asi o tři fleky a usazuji se na 11. místě (8 SP),které už do konce závodu neopustím . Byly sice nějaké náznaky od Vysloužila na moje předjetí,ale neměl nejmenší šanci .  Tak jako já byl bez šance dojet kluky před sebou.

    Vepředu prakticky stylem start -cíl vyhrál Mates před Hanákem a velkým překvapením Kličkou ,když  favorit Roman Jančík spadl z druhého místa a dojel až  na šesté příčce. Pro změnu mladej Pospa nedojel vůbec a motocykl odstavil už v druhém kole.

  Závěrem bych chtěl poděkovat Marošovi za bagety a Pospům za  jejich vyzvednutí a dovážku až do depa .

    A taky Dance a Šajce za asistenci při výměně suchých kol za mokré a tatkovi za pomoc při výměně opačné.

    ps: Po upozornění ,že vlastně nikdo neví ,kdo vyhrál druhý trénink tak doplňuji informace: Vítězem druhého tzn.  mokrého tréninku ( částečně i proto ,že jsem vyjel později )  se stal .....ano je to tak .... Nanino Pospa Pospíšil ! Gratulace od celého Petridas racing teamu. :-)