Kopčianské vystřízlivění

28.07.2011 19:07

   Po vynikajícím Slovakiaringu jsme opět nabrali směr Slovensko, tentokrát na přírodní okruh do Kopčan, rodiště T.G.  Masaryka.

   Již podruhé po delší odmlce se závody konaly a již podruhé jsem myslel velmi vysoko a již podruhé  to nedopadlo podle představ. Loni se mi nepodařilo správně nastavit převody a pro změnu letos jsem v prvním treninku zničil válec a nový píst . A  tak začlo šroubování a obava zda vůbec se svýma levýma rukama dokážu uvést motorku do provozuschopného stavu . Naštěstí mi hodně pomohli pozdější vítěz Mates Turna a Pospa . , za což jim velmi děkuji, bez nich bych to tak akorát mohl zabalit a jet domů.

     Takže  se vše stihlo a druhý trenal se mi podařilo dokončit na 12. místě,což bylo pro mne velké zklamání. Tréninky suverénně vyhrál Olin Hanák před Matesem a mladým Pospou.

      Na závod jsem ještě vyměnil převody ,ale velký problém ,jimž jsou starty se nám vyřešit nepodařilo a tak jsem byl odsouzen jen ke stíhací jízdě . Bohužel ani ta se nekonala a já závod dokončil na solidním ,pro mne ovšem špatném 7. místě. Ještě ,že se kluci ve předu vybili sami a tak já se mohl dostat právě na to zminované 7. místo. Závod vyhrál Mates před Milanem Hanzalíkem a Jindrou Kličkou. Olin Hanák odstoupil z prvního místa po problémech s motorem a z druhého místa taky odstoupil i Pospa , jemuž se přetrhl řetěz.

     Další závod se koná na domácí trati v Těrlicku a udělám vše proto ,abych zamíchal pořadím někde tam, kde se pohybují výše jmenovaní piloti,což znamená vysoko v první desítce. Ladění motorky už začalo a tak držte pěsti ať vše vyjde

                                                                                 zdraví Vás 91