Kyjov-den a noc

05.10.2010 15:53

  Konečně jsem se dokopal a píšu report z Kyjova. Tak já bych ho i napsal dříve , ale ruka byla proti a po včerejší návštěvě na chirurgii a opětovném rentgénu se ukázalo ,že možná bude zápěstí potřebovat hlubší zásah!

    Kyjov to je závod na který ,jak jsem loni říkal ,už nepojedu. Ale časy se mění a teď mi tam zůstal otevřený účet.

   Vyrážíme ve čtvrtek pozdě večer a znovu s karavanem ,takže se bude dobře spinkat. Pospa nám drží flek ,protože o místo z důvodu rozkopaného depa  bude tuhý boj a byl . Né teda z našim ,ale z místem vedle nás .Globin,Brunek,Suchoš a nakonec ještě i Petr Schulz se vmáčkli k nám do stanu ale dodávky bylo problém umístit ke vší spokojenosti. Ikdyž Brunek se vmáčknul jen tak napůl ,neboť motky nechal doma, ale zato přijel velkým karavanem s celou rodinou.

     Přejímky dopadly dobře a to že Kyjov je nejdražší závod tak na to jsem si už zvyknul.

   33.  : to je počet přihlášených lidí ,kteří přijeli do Kyjova skusit štěstí.

   24.  : to je propustnost tratě

   9.    : tolik lidí má smůlu a do závodu se nekvalifikuje! 

   Bude to boj ,který bude asi  ovlivněn  i  počasím.

    První trénink je na suchu a je taky předčasně ukončen a na trať vyjíždí i sanitka ,protože se po závodní dráze válí Verča#23. Pohled na ni,  třeba v depu je v celku pěkný,ale jak se válí po závodní dráze tak to už tak pěkné není . Výsledek? Zlomená klíční kost. Trenál vyhrál Mates před Mírou Sedlem a Kolářem. Já si zajel nejlepší trénink  na suchu v kariéře ( 7.čas ).

    Druhý je po dešti na mokré trati a celý ho jedu na prvním místě ,teda až do předposledního kola ,kdy mne už na prakticky suché trati předčil Holoubek a Mates,trochu mne to mrzí ,ale i 3.flek  je dobrý. Časy byly  horší a tak zůstává pořadí po prvním treninku.  Do čtyřiadvacítky vyvolených se dostal na poslední chvíli   na 22. místě  Naníno Pospa a třeba takový borec jako Aleš Vochoč byl klasifikován až za ním na místě 23.  Naopak závod v klidu u piva mohl sledovat Libor Razska ,kterému chybělo cca 5sekund na postup.

    Neděle! Start.Vyšel mi perfektně a jedu hodně  vpředu. Ikdyž první zatáčku nemůžu projet jak bych si přál, neboť dávám přednost rovně jedoucím Kličkovi a Peťovi Nečesanému, ale přesto si držím cca 5-6 pozici .Bohužel v polovině trati červená vlajka a závod je zastaven. Po příjezdu na cílovku vidíme proč. Na jedné straně leží Lukáš Bělič a na druhé Pospa. Dozvídáme se ,že Lukášovi ,mimochodem stál na startu hned vedle mne , zdechla motorka a Pospa ,který byl rozjetý z poslední řady  ho nabral zezadu. Oba odvezly sanitky . Výsledek ? Lukáš otevřená zlomenina nohy a Pospa težký otřes mozku.

   Zatím co kluky odváželi my jsme se po hodinovém čekání chystali znovu na start.

   Zase mi start vyšel a po průjezdu do druhého kola mi z boxu ukazují 8.!

   Předjíždím Kurinu a jezdím hned za Hanákem a  Slancem . Za mnou se 3 sek. zrátou jede Anežka

   Ve čtvrtém kole to přišlo i pro mne. Do retardéru najíždím moc rychle a dopadá to tak jak to asi dopadnout muselo .Motorka rozbitá,přilba rozbitá a já taky . Padám ze 6.místa neboť Hanák svůj stroj odstavil pro poruchu.

    Tímto pro mne sezona skončila  . A doufám že jen tato a do příští budem nejen já ,ale i motka připraveni v plné síle míchat pořadím vysoko v první desítce.

   Závod vyhrál Kolář před Mírou ,který si druhým místem zajistil vítězství v Poháru na přírodních okruzích, a třetí skončil Holoubek .

 ps. jako dycky i teď musím poděkovat moji rodině ,že stáli při mne a taky  velkému Pospovi,že byl trpělivý a počkal na bagety! Díky moc.

 Všem potlučeným přeji brzké uzdravení .