Kyjov- neoblíbený průměr

03.01.2013 11:13

        Blížící se konec sezony znamená ,že naše kroky zavítají i na jižní moravu . Před čtyřmi roky kdy jsem jel Kyjov poprvé a myslel si ,že už ho víckrát nepojedu se situace  změnila a já na urodnou moravu jezdim celkem rád. Bohužel čím častěji tam jsem tak mám horší a horší výsledky , ale je to zapříčiněno i tím ,že jezdecké pole se od té doby  velmi zkvalitnilo, I mé časy tomu nasvědčují ,nebot každý ročník jsou lepší než předchozí ,ale  bohužel  na výsledcích to není poznat.

       Tento ročník se nás do tréninku postavilo celkem 28 pilotů  což bylo nejméně na letošních závodech.  A já se po prvním našel celkem vysoko . Na 10 . místě ,což bylo z mojeho pohledu velmi solidní . Vepředu osvědčená jména jako třeba Kolář  a Zima ,nebo i překvapivá Šlezar, Bělič.  Do druhého tréninku jsem chtěl stlačit čas a udržet první desítku . Bohužel po druhém tréninku mi první desítka nebyla souzena a já se propadl na místo 12.  Čas se mi podařilo o dvě sekundy zlepšit ,ale bylo to málo!  Druhej trenink vyhrál Mates Turna ,kterému tato trat velmi svědčí .

         Závod probíhal trošku jinak než jsem předpokládal nebot hned od druhého kola mi začali ujíždět  ti lidi co  bojovali o  desátou příčku a jichž jsem se  chtěl držet . A tak můj boj začal o místo 13.  Několikrát se mi podařilo na toto místo dostat ,ale cílová rovinka nakonec rozhodla ,že v předposledním závodě sezony se umístím na 14. fleku.

        Od začátku závodu  se od celého jezdeckého pole odpoutal Kolář a jel s velkým náskokem na prvním místě .O další místa se vedl urputný boj kde bojovali Turna, Zima, Šlezar,Můčka a do předu se tlačil po špatném startu Bělič. V posledním kole motocykl Koláře vypověděl službu a jen setrvačností dojížděl do cíle . Na cílové rovince ho nakonec předjeli Zima ,který vyhrál a Turna který dojel na místě druhém . Třetí nakonec dorazil  Kolář!

        Z tohoto závodu vytvořilo MotoSportVideo dvojDVD se záznamem celých  závodu ,které se točilo na sedm kamer. více info na https://www.youtube.com/watch?v=eKWY-xHifMs&feature=player_embedded

   nakonec bych chtěl znovu poděkovat všem kteří mi pomohli !  91