Kyjovské svezení

20.11.2013 00:00

    Dlouho jsem se rozmýšlel, zda do Kyjova jet  .Přece jen vrchol sezony je za námi a abych pravdu řekl  moc se mi  nechtělo ,ale nakonec jsme se odhodlali a vyrazili . Cíl byl jasný povozit se a zbytečně neriskovat  a to se myslím celkem vydařilo .

    Přejímkou prošla celkem 21 pilotů. A ze špičky chyběl jen Míra Sedlo ,Martin Sedlo a Radek Lamich.

    První trénink se jel na vodě a ten jednoznačně vyhrál Michal Šlezar  před Savinkovem a Petrem Kolářem . Všichni  sedlali aprilii . Moje maličkost se ocitla po prvním tréninku na 7. místě a myslím , že jsem mohl být s výkonem spokojen .

    Druhý trénink se změnil trošku v loterii , nebot přestalo pršet a trat začala rychle osychat. Po radě od Pedra Homoly at dám dozadu suchou jsem tak  na poslední chvíli učinil a rozhodně to byla velmi dobrá rada A já si vyjel 6. pozici. Druhý  trénink  a zároveň i poleposition získal  domácí matador Lukáš Bělič , který porazil druhého Savinkova a třetího Koláře . Vyrovnané časy slibovaly velkou bitvu o vítězství , neboť první čtyři jezdci se dokázali vměstnat do jedné  sekundy. 

    A taky , že to tak bylo . Hned od startu se sice  utrhl Petr Kolář a nikým neohrožován si jel pro vítězství , bohužel mu stroj celý závod nevydržel a dva kola před cílem musel pro poruchu odstoupit. Za ním ovšem zuřil velký boj mezi Běličem , Savinkovem, Šlezarem a překvapením dne Marcelem Hrubošem , který startoval až z 10. pozice. Já bojoval o 7. místo s Můčkou . V osmém kole odstupuje  Kolář  a na první místo se dostává Hruboš a po velkém boji závod vyhrává a připisuje si první vítězství v kariéře. Na druhém projíždí Marek Zima , třetí Šlezar  , čtvrtý Bělič a pátý Savinkov.  Že to bylo opravdu velmi napínavé ukazuje výsledková listina , kde prvních pět jezdců se vešlo do jedné vteřiny . Já dojíždím  za Můčkou na sedmém místě .

  Tímto závodem jsme ukončili sezonu , nebot do Dymokur , které se konají za měsíc už nepojedem !

   Děkuji všem za pomoc a doufám , že jsem nezklamal a příští rok se  na závodech uvidíme znovu !  91