Mé plány

23.02.2011 13:50

    Tak z důvodu toho ,že se spekulovalo ,že sezonu nepojedu ,neboť sem se ve svých prognozach neobjevil tak tímto chci všechno uvést na pravou míru a něco poodhalit ze svých plánů .

     Po skončení minulé sezony ,kterou jsem ,jak asi všichni mí stálí návštěvníci těchto stránek ví ukončil crashem v posledním závodě sezony v Kyjově, jsem  se nemohl dočkat až  se do sedla motorky vyhoupnu  znova.Čím blíže sezona je, tím více a více  se ze mne stává skeptik. Tím ovšem nechci říct ,že bych se netěšil,ba naopak nemůžu se dočkat,ale přece jen budu muset ze svých velkých plánů trošku slevit. No trošku.......  spíš více!! Původně jsem si říkal ,že bych mohl jezdit již stabilněji kolem pátého místa ,ale bohužel........! Myslím ,že pokud budu v každém závodě bodovat  někde kolem 13-15 místa budu asi spokojen a pokud se podívám do první desítky tak to bude velkej uspěch.

      A proč musím ubrat ze svých plánů? No hlavně proto ,že jsem jednu chvíli velmi vážně uvažoval ,že tato sezona bude pouze koukací . A ikdyž i teď je to ještě na vážkách tak přece jen se asi někde svezu. Na motorku už mám skoro všechno a vlastně mi chybí jen přilba ,která to po Kyjově už nerozdejchala .  Dalším důvodem je materiál ,který zůstal stejný jako loni ,naproti ostatním ,kteří ladí  shánějí lepší materiál ,nebo dokonce kupují nové stroje .

       A dalším důvodem proč jsem ubral ze svých plánů je vlákno ,které založil Pospa na Motorkari.cz. ve kterém je do dnešního dne napsáno do předběžné startovky 49 pilotů a minimálně dalších 10 ještě přibude.tzn ,že nakonec ne body ,ale vůbec kvalifikovat se do závodu bude uspěch.

      To ,ale neznamená ,že házím flintu do žita !! To v žádném případě . Svou kůži nedám lacino a budu bojovat o každý bod a každé umístění tak ,aby  #91 bylo vidět  hodně vysoko!!!

   Doufám ,že mi budete fandit a držet pěsti i v nadcházející sezoně .    Petridas GO GO GO !!!!!!!!!!!!