Most - první bedna

09.08.2013 20:16

       Po lonské první návštěvě tohoto motodromu ,kde jsem byl pouze jako divák jsem letos chtěl zažít tento drom na vlastní kůži . A dlouho to vypadalo ,  že se toto stane i skutkem nebot  jeden ze závodů šampionátu Alpe Adria se měl konat i zde . Bohužel na poslední chvíli odřekl jeden ze sponzorů a tak já zůstal před velkým dilematem pač peněz se nedostává nikde . Naštěstí mně podržela rodina za což ji moc a moc děkuji .

        Vyrazili jsme v pátek jen autem a po 5-ti hodinové cestě jsme dorazili do cíle naší cesty . Most nás přivítal krásným počasím a taky celkem solidní konkurencí ! Ikdyž jako před deseti lety to nebylo!

       V letošní sezoně se systém kvalifikace změnil a v sobotu se místo dvou  tréninku jela jen jedna a druhá se posunula na neděli   ráno . Hned po nedělním obědě se jel závod.

      Začlo se teda v sobotu kvaldou a já se začal seznamovat s tratí , přece jen on bord na videu je trošku něco jiného! !

      Pátý ??? hmmmm není to špatné ,ale bude třeba ještě zrychit  nebot kluci za mnou určitě všichni porychlí . Vepředu už naopak velmi rychlí závodníci jsou počínaje vedoucím mužem šampionátu italem Danilem Di Giorgem.

     Na nedělní kvalifikaci jsme ještě lehce změnili nastavení a převod a už se šlo na věc!

     Nevěřím vlastním očím.......... ano je to pravda.... já budu stát v první řadě. Celkově třetí ,ale zato  první z našich což jsem teda nečekal!!  Ještě ,že se jede závod za chvíli a není čas být nervozní . 

    A máme tu závod a já opravdu stojím v první řadě . První Di Giorgo , druhý Malík ze Slovenska  a já  . hmm neuvěřitelné. Nervozní jsem jak pes  a taky se to  po zhasnutí červených světel ukáže .Start mi sice vyšel , ale hned v první zatáčce chci držet krok s italem a to se mi stává  bohužel osudným. Místo abych zatočil  do první zatáčky  tak jsem dlouhej a předjíždí mně asi pět pilotů. Celé první kolo se snažím přes ně dostat .Sice se mi to  po dokončení  kola podařilo ,ale  Di Giorgo ,Mysliveček  i  Bělič už jsou pryč. Teda abych to upřesnil , hodně pryč je hlavně Ital , na toho dnes nemáme nikdo a tak nikým neohrožován si jede pro další vítězství . O další příčku je velký boj .  Bělič s Myslivečkem jedou velmi těsně za sebou  a předjíždí se v každém kole , já jezdím s odstupem čtvrtý a na mně se  dotáhuje  Malík ,který měl na startu podobné problémy jako ja. V polovině závodu mně předjíždí. Jezdím teda pátý , ale co je pro mně důležitější je to ,že z našich jsem třetí a to je to  co se počítá. V předposledním kole se na mne dotáhnul Kamil Krejčí a podaří se mu mne předjet ,ale za chvíli mu to  vracím a už to nepustím částečně i proto , že Kamil  v polovině posledního kola spadnul.  Dojíždím teda na místě pátém ,ale co je pro nás nejdůležitější je ,že v Českém mistráku  končím v tomto závodě třetí . A tak při vyhlašování českého mistráku zazní i moje jméno a já opravdu poprvé v životě lezu na takovou tu stupnovitou bednu a stříkám šampanským.

   Závěrem bych chtěl moc poděkovat rodině a Markovi Gomolovi , nebot  bez nich bych  tento  povedený závod neabsolvoval a taky Mirkovi Sedlovi za  velmi užitečné rady.  Toto třetí místo patří především jim . Ještě jednou moc a moc díky.

  Další závod tohoto šamiponátu ,který se bude týkat  i nás se pojede na mém  oblíbeném Slovakiaringu o prvním zářijovém víkendu.Tak držte pěsti. 91