Ohlédnutí za sezonou

02.11.2010 17:22

Se sezonou být spokojen nemůžu.Dva pády a hlavně ten z Kyjova mne velice mrzí a nebýt jich mohl bych se pohybovat  v okolí konce první desítky celkového pořadí,což byl i můj cíl .

 Ale popořádku!

   První závod sezony ,který se konal ve Staráku  dopadl hůře než jsem čekal a 13. místo ze 34. startujících bylo spíš průměrné a nenaplnilo mé očekávání! Špatný start se opakoval z minulé sezony a dohánění aspoň středu pole dá mnoho úsilí. Co z toho ,že časy jezdím stejné jako konec první desítky ,když neodstartuji?

    Jako druhého závodu jsme se zúčastnili  středoevropského mistrovství tkzv. Alpe  Dria cupu v Brně.Tam se nedá počítat s nějakým pronikavým úspěchem a tak múžu byt se 16. místem ,jen o dvě tisíciny  za místem 15-ctým  celkem spokojen.  Tady bych chtěl poděkovat Mirovi Sedlovi za půjčení cívek ,pač bez toho bych se na závod jen díval.  A taky AHRESOVI a MOTOSPORTVIDEO za sponzorský dar ,který mi umožnil v AA startovat.

    Týden po Brně byly na pořadu Hořice a 38. sportprodakšnů na startu .První mokrosuchý trenal a 21. ,čas druhy mokrý a 5.místo.Závod začíná klasicky a dolů z Borku vidím celé startovní pole před sebou jako na dlani. Moje stíhací jízda končí hned v prvním kole  u Křížku ,kde ryju jarní brázdu v lese!

     Teď jsou na řadě Radvanice . Závod máme společný  s GP.  Nás startuje 30.! V tréninku se mi daří a nechávám za sebou i loňského vítěze . Závod začíná  podobně jako předešlé a je  z toho stíhací jízda  ,která končí 8.místem mezi "dakšnama".

    Těrlický  "domácí závod" se vyvíjel podle předpokladů a 8.místo po prvním tréninku  to byla jen vyjímka potvrzující pravidlo ,která neodpovídala papírovým předpokladům. Ty se naplnili hned v tom následujícím a mé 14.místo z 38. bylo to ,které jsem očekával. Závod se špatným  startem a mou klasickou stíhací jízdou jsem ukončil na stejném místě na kterém jsem stál i na startu. Tady taky lituji špatného startu ,neboť při lepším jsem mohl zasáhnout do krásného souboje o 8.-12. místo.

    Kopčany se nepočítaly do poháru a tak se čekala trošku slabší konkurence.Ta nakonec tak slabá nebyla a 30 jezdců je toho důkazem ,ale přesto mým cílem bylo bojovat o bednu.Bohužel špatně zvolené převody mne osunuly na 8.místo. V Kopčanech vybojoval stylem start-cíl první místo Mates Turna ,kterému ještě jednou gratuluji.

    A Kyjov? Ten jsem už zmínil na začátku . Pád ze 6.místa mne neskutečně mrzí  nejen proto , že mi chybí body a mohl bych si zajet nejlepší závod kariéry ,ale hlavně proto ,že jsem si rozbil motorku a přilbu ,kterou bude třeba koupit novou ,což stojí peníze!

   Suma sumárum 16.místo celkově se 13.body je bída a doufám ,že to v příští sezoně bude daleko lepší.