Oslava Road Racingu

29.05.2012 20:07

      Ano tak by se dal popsat víkend,kdy se konaly závody na tradiční hořické trati . 50.ročník 300Zatáček Gustava Havla se opravdu vydařil ,ale pojdme popořádku.

     Ještě ve středu odpoledne to vypadalo ,že pojedu sám a osobákem , nakonec jsme vyrazili díky Markovi  Vránovi všichni. tzn.celý team +karavan!!:-)

 Ve čtvrtek ráno byl odjezd . Cesta probíhala jak měla jen do Olomouce ,kde se zase začal dělat z karavanu kabriolet ,ale po mém odborném zásahu se situaci podařilo vyřešit . Bohužel ne nadlouho. Po dalších 50 km se proměnila v hrozivou ,když půjčena dodávka začala stávkovat. Nejdříve v nepřehledné zatáčce u tunelu Hřebeč  a pak ještě asi třikrát . Vše se nakonec podařilo vyřešit až v Hradci Králové u Vlastíka Nečesaného za což mu moc děkujem! Po osmi hodinové cestě naše karavana konečně dorazila na místo a aspon sme měli štěstí v tom ,že naše oblíbené místo bylo volné a tak již po třetí by jste našli Petridas team u kapličky.

     V pátek  probíhaly přejímky a od 20hod. byl slavnostní večer v Koruně ,kde byly pozváni  vzácní hosté ,bývalí jezdci a pořadatelé aby převzali upomínkové předměty a poháry jako poděkování  za to co pro Zatáčky dělali a dělají. Akce to byla parádní ,ale bylo třeba brzy spát ,nebot  ráno se začínalo na ostro.

      V sobotu bylo od rána krásně, plno lidí a naše třída asi nejnabitější o čemž svědčí 50 pilotů v tréninku. Propustnost je pouze 36 a tak bylo třeba pořádně zatahat .  A to se mi nepodařilo a já zakončil ranní trenink  na 25. místě hluboko za svým osobním rekordem a ještě hlouběji za mým časem ,který jsem chtěl zajet. Potvrdilo se to ,že se časy strašně vyrovnaly a tak to co stačilo loni na cca 20 místo , tak letos by to bylo na to jet po sobotě domů nebo se v neděli ůčastnit jen jako divák.  Po vyladění motorky a mně  byl druhý trénink daleko lepší a já se posunul na 20. místo a hlavně jsem si vylepšil čas  na osobní rekord,ale stále to nestačilo na  čas , který jsem měl v plánu.

    A je tu neděle. Znovu sluníčko a mraky žádné ,teda  mraky byly ,ale lidí ,kteří se přišli podívat. Ranní warm up byl  výborný a já ho jel lehce na hranici svého tratového rekordu ve 12 . čase ,což už můžu považovat za ůspěch.

   Těsně před polednem  přišel očekávaný okamžik .  START  Já v páté ředě hned vedle  Davida Hanzalíka . jsem zareagoval vcelku dobře a do prvního esíčka jsem najížděl venkem . Po prvním kole ... 17. místo .  po druhém .....16.místo . po třetím ....15.  ve čtvrtém  mě předjel Bělič a v kole šestém i Šlezar ,ale 15. místo mi zůstalo ,nebot po pádu odstoupil Indy a Šuli odstavil motorku do boxu.  S oběma klukama co mě předjeli  jsem se držel až do posledního kola ,ale na předjetí to nebylo a tak sem dokroužil v pohodě pro jeden bod do tabulky .     

 Vvyhrál Radek Lamich  před Olinem Hanákem a Radkem Chlíbkem . Mě těší nakonec fakt ,že jsem si o pět vteřin zlepšil rekord ,a že všechno dobře dopadlo . Tím myslím i cestu domů.    

    Závěrem bych rádpomoc s mot poděkoval Marku Vranovi za půjčeni auta ,  Markovi Gomolovi za sponzorský příspěvek ,Vlastikovi Nečesanému za pomoc s autem ,Matesovi za pomoc s motorkou a mým holkám za servis kolem mně!

    Dalším závodem ,kterého bychom se měli zučastnit je Troliga cup na Slovakiaringu 21.6 kde budu hajit 5. místo z Brna