Poděkování

18.03.2010 08:04

    Když tak přemýšlím  bez koho bych to nezvládnul a komu všemu poděkovat tak mě napadá strašná spousta jmen a tak doufám ,že na nikoho nezapomenu a pokud  ano tak je třeba pomáhat víc ,abych si na Vás vzpoměl!  :-) .

    Tak to vemem popořádku . Jako první bych chtel poděkovat manželce pač bez její pomoci by se mi těžko dýchalo a rodičům za půjčení auta , aby bylo jak pro PUNTU zajet.   A taky Jindrovi ,že se uvolil a vyrazil se mnou .Cesta to byl pořádný zážitek .Sníh,led,mráz no prostě jedním slovem kalamita.

    Další poděkování musí patřit Zdenkovi Inemanovi , s firmy SkutrMax ,který mi pomohl nebo spíš on pracoval a já se jen díval jak sundává motor pak zase nasazuje a ladí . Dále mu děkuji ,že mám u něho některé díly levnější a taky za to ,že kdykoli přijedu a je to jen trošku možné nechá své práce a pomůže. A pomůže i radou pač je to "bývalý" závodník ." Bývalý"  v uvozovkách ,protože stále doufám ,že ho ještě na startu v jeho formuli uvidím.

     Jako další mě napadá Marek Viceník alias Motoblb a jeho firma Motodíly Havířov. Bez jeho vozíku bych byl dávno v ....no víte kde!  Sice nejdřív nechtěl o sponzorování ani slyšet,že prý stejně jezdím rychle a reklama není vidět . Ovšem jak viděl mne s mou váhou a motku tak zjistil ,že to zas tak rychlé nebude a od té doby mám vozík prakticky kdykoli k dispozici. Takže pokud scháníte nějaký díl nebo potřebujete opravit motku  nebo auto tak určitě neprohloupíte pokud budete kontaktovat právě jeho.

     Abych s těch závodů měl nějakou památku a mohl taky něco ukazovat vnukům a říkat  "jo to bylo tenkrát  jak děda jezdil...."  tak musím poděkovat kamarádovi Tomášovi Hatrikovi a jeho studiu MotoSportVideo za natáčení DVD . Jinak mrkněte k němu na stránky a určiře si nějaké DVD ať už se mnou nebo beze mne určitě vyberete.

    V polovině sezony mi poskytlo finanční pomoc AMK Těrlicko a taky  firma  TOM cars  se šéfem  Tomášem Knyblem  za což jim taky patří velký dík! Mimochodem pokud by jste potřebovali přivést nějaký štěrk nebo strusku nebo odvést nějakou hlínu tak kontaktujte právě firmu TOMcars , která se právě zabývá rozvozem sypkých hmot.  To by bylo co se týká firem asi všechno a plynule přejdeme k fyzickým osobám.

   Hned na začátku tohoto seznamu musím znovu zmínit rodinu ,at už se to týká mé manželky Danky a dcery Šarlotky ,které  se mnou absolvovaly celou sezonu a které o mě měly určitě velký strach když sem byl takový vozembouch a  musely se o mne starat a já nevím co všechno,přes rodiče a jejich auto s prakticky bezednou nádrží nafty až po rodinu Švedovou ,která mi darovala "zánovní" stan. Dále zas a znova musím poděkovat Jindrovi ,že mi mechaničil celou sezonu a v neposlední řadě musím poděkovat Matesovi ,Langošovi ,Hrubákovi ,Docentovi za celosezonní pomoc .Pospovic rodině za to že sem se snima seznámil a nakonec vlastně všem Dakšnařům za bezva partu. Jo a vlatně taky musím  v uvozovkách  "poděkovat"  Vlastíkovi Nečesanýmu za to ,že mi bylo v Brně špatně!!!

  Chlapi DÍKY  doufám že bude naše spolupráce pokračovat i nadále!