Příprava na sezonu

30.03.2010 10:30

  Na sezonu se strašně těším s několika důvodů! znám už tratě a prostředí ve kterém se jezdí ,měl bych mít kvalitněji připravenou motorku .Dále kvalita zázemí teamu se taky zlepšila  což by mělo mít pozitivní vliv na jezdce , proto by to mělo být lepší než loni . Mělo ,ale vite jak to chodí!

   Po Kyjově skončila motka v garáži a čekala a čekala ,až do Ledna ,kdy jsem se domluvil s jedním borcem ,že mu motor pošlu ,že na to mrkne a řekne co a jak .Motory sem mu poslal dva stím ,že ten druhý by měl být 6-ti kvalt ,aby to předělal .Bohužel to byl taky 7-mi kvalt a tak s předělání sešlo,ale i tak si myslím ,že se motor vyplatil pač za 5 stovek  no nekupte to! Motory byly zařízené .

   Teď jsou na řadě kapoty . Šel jsem do stejné lakovny jako minule a měl jsem štěstí .Nebyl tam šef! Rychlá domluva a pryč od tama.  Takže motorka by měla být zajištěna a tak mi zbývá zajistit to nejdůležitější .SPONOZORY.

    Nejdříve jsem kontaktoval ty, kteří mi pomáhali v minulé sezoně. S Motoblbem s firmy Motodíly Havířov jsme se domluvili a naše spolupráce bude pokračovat. Dále bude pokračovat spolupráce i s AMK Těrlicko jejimž jsem členem a i se studiem MotoSportVideo. Doufám ,že se domluvím i se Zdenkem  s firmy Skutrmax. Jen firma TOM cars se zatím nevyjádřila. S novými sponzory se zatím pytel neroztrhnul ,ale něco přislíbeno mám a tak doufám ,že si to sponzoři nerozmyslí . A ti kteří ještě rozmyšlení nejsou ,že se rozmyslí a podpoří mne. 

   Nechme tedy sponzory rozmýšlet a vydejme se k borcovi na motory. HURÁ jeden je hotov ( na druhý nejsou prachy ) a tak nastal problém dopravit ho ke mně. Po menších komplikacích  dorazil v pořádku a já jen čekal na teplejší počasí .Při tom čekání jsem skočil do lakovny ,tentokrát ale štěstí při mně nestálo a já narazil hned na šéfa. Hned jak mě uviděl začal hrozit  prý co sem dělal , že jsou ty kapoty v takovém stavu .No jo holt jsem vozembouch no!!! Nakonec jsme se domluvili a já slíbil ,že se polepším . Takže kapoty budou do konce Března.

   Konečně vylezlo sluníčko a to byl čas dát motor do rámu . Byla to dřina ,ale byl tam. Vše jsem dodělal a připravil na první zkoušku ,ale zkouška se musela odložit s důvodů absence oleje. V Brně na Motosalonu jsem olej zakoupil ( sice dražší než bývá obvykle ) a tak vše směřovalo k nastartování . Toto se mi i podařilo ,což se divím ,protože přece jen sem to dělal já sám a nikdo na mě nedohlížel. Prubnul  sem to u nás na rovině cca 400m tam a 400m spět! A jezdí to teda hodně pěkně, holt borec udělal skvělou práci. Takže Punta jezdí a co kapoty?  Jo přijd si je to hotové . Super. Lak je nádherný a doufám ,že i nádherný zůstane.  Kapoty nasadím o víkendu  ,Punta funguje , ted ještě ty prachy .

  Během příštího týdne je znovu všechny oslovím a doufám ,že se někdo rozmyslel mě podpořit.  Držte mi pěsti!!!