Prokletý víkend ,část první

06.09.2011 13:44

     Zlatý kahanec ! Prestižní závod s dlouhou tradicí  a navíc  doma , což znamená možná dvojnásobné přání uspět. Ale všechno bylo jinak. Počínaje zatoulaným pístem a stím spojené problémy s válcem . Nakonec vše přišlo poštou ve středu odpoledne a tak bylo relativně dost času poskládat všechno dohromady . Velkou zásluhu na tom ,že se motorka dala do provozuschopného stavu má Marek Vrána z autodum Vrána a firma KOMA ,která poskytla sponzorský příspěvek bez nich by všechno ještě ted leželo na poště . Díky !! Ale jak už samotný nadpis tohoto reportu napovídá smůla nás provázela po celou dobu  a vlastně začla již v pátek ,když sem se chtěl jet prezentovat na havířovské náměstí ,bohužel Cagiva začala stávkovat již po 500metrech . S pomocí Pospy se podařilo závadu odstranit .

      V sobotu jsem začal velmi zvolna ,nebot bylo třeba zajet nové věci v motoru a tak po prvním trenálu mi patřila poslední 43. příčka .

      Druhý trénink vlastně pro mne skončil dřív než pořádně začal a tak hned od prvního kola jsem pozoroval své soupeře od retardéru s nepojízdným motocyklem. Tudíž kvůli propustnosti jsem do závodu ani neměl nastoupit. Naštěstí pro mne tři kluci do závodu nenastoupili a tak poslední místo na roštu patřilo mi! Tréninky vyhrál Pierr Coppa před Radkem Chlíbkem a Martinem Turnou. Velmi dobré tréninky taky zajel Libor Razska ,který zajel vynikající 8.čas.

     Letos jméno Čadek bylo zastoupeno ještě jedním pilotem a to mým bratrem . Ten si půjčil náhradní motocykl od Martina Turny a po trénincích se postavil do 10 řady.

     V sobotu se stala ještě jedna zaznamenihodná událost a to byla smrtelná nehoda irského jezdce Adriana MCfarlanda, kdy ten nezvládnul na Bludovickém kopci svůj motocykl a narazil do kruhového objezdu. Adrian zemřel po převozu do nemocnice a zde v Těrlicku zanechal svou manželku a malého synka,kteří přijeli sním. Budíž mu země lehká!!!

      Nedělní program zahajoval závod klasiků a tam si s přehledem zajistil vítězství Havířovský hrdina (jak ho nazval komentátor Václav Svoboda) Marek Vrána . Gratulujem.

A po závodě IRRC byl na programu náš závod . Mým přáním bylo skusit se  dostat někde do druhé desítky,bohužel motorka začala znovu stávkovat a tak jsem musel zastavit ve třetím kole s poruchou motoru v boxech.V té době jsm se pohyboval na cca 25.místě. Brácha závod dokončil na skvělém 23. místě a myslím ,že byl velmi spokojen.

   Závod vyhrál suverénním způsobem Kuba Vojtíšek před Chlíbkem a Olinem Hanákem! Klukům gratuluji. 91