Prokletý víkend II

14.09.2011 08:40

    A máme tady pokračování prokletého víkendu z Těrlicka,tentokrát s podtitulkem Kyjovský okruh. Ale pojďme popořadě.

   V Těrlicku zůstáváme až do pondělí a teprve pak začínáme balit. V odpoledních hodinách vracím karavan a hned od ůterý se vrhám na motorku a vlastně ůterý ,středa a částečně i čtvrtek ji dávám dokupy,což se mi i daří a tak večer balím a hned ráno bych vyrazil směr Kyjov. Bohužel ještě před odjezdem mi bankomat odmítne poslušnost a tak cestu a startovné musí zasponzorovat můj otec ,za což mu moc děkuji!! V pátek ráno teda směr Kyjov.

     Přejímkou procházím tentokrát v pohodě a tak se můžeme těšit na sobotu a na první trénink. Přejímkou prošlo 34 jezdců a tudíž bude třeba tahat a´t se do propustnosti tratě vlezu ,neboť ta je jen 24.pilotů.

     V sobotu za krásného počasí jsem odkroužil jen tři kola a motorka znovu začala stávkovat . Ve druhém pro změnu dva a tak ani nedoufám v kvalifikování. Ale podařilo se a já odstartuju do závodu znovu z posledního 24.místa. Celé sobotní odpoledne se znovu pracovalo na odstranění závady.Tímto bych chtěl Matesovi ,Pospovi a Docentovi poděkovat . Díky kluci.

    Tréninky vyhrál a tudíž z prvního místa odstartuje Olin Hanák.

    V domnění ,že se motorku podařilo opravit jsem nastupoval k závodu .Bohužel znovu jen tři kola a má cesta vedla zase předčasně do boxů . Takže mám celou zimu na to aby se na problém přišlo!!

    Závod stylem start -cíl vyhrál Kuba Vojtíšek před Hanákem ,který tímto umístěním získal celkový triumf v seriálu a Matesem Turnou. Na vynikajícím čtvrtém místě a konečně prolamujíc smůlu končí štastný Naníno Pospa .Gratulace obrovská .   91