Propršené Radvanice

08.07.2011 11:11

   Podle mne loni nejpovedenější závody ,kdy vyšlo naprosto všechno perfektně, počasím počínaje a organizací konče. No letos toto napsat nemohu poněvadž to co je nejdůležitější a taky to jediné co pořadatel ovlivnit nemůže ,počasí,bylo  hodně špatné. Lilo totiž skoro pořád a v neděli bylo vody již tolik ,že  se závody před nesilnější kubatůrou musely zrušit. Ale pojdme popořádku.

    Hned ve čtvrtek ráno jedem do depa vytyčit místo na karavan a po menších problémech se nám ho podařilo vybojovat . Odpoledne jsem přitáhnul celý cirkus a hurá na přejímku ,bohužel přilba kterou jsem si vzal nebyla na závody ,ale na skutra a tak honem domů pro tu pravou ,ještě že je to tak blízko! Na podruhé vše proběhlo v pořádku a tak závody mohly začít!

     Přejímkou prošlo jen 7.pilotů třídy GP a tak nás spojili dohromady.Nás bylo převzato 29!

    První trenál začínal v 10 hod. a dlouho to vypadalo na suché pneu ,bohužel těsně před začátkem začlo pršet a tak valná většina už nestačila přezout a vyjela na suchych a někteří nevyjeli do treninku vůbec . Bohužel jak trénink dopadl nikdo neví ,neboť se pokazila časomíra a tak se vše soustředilo na druhý. Ani ten se neobešel bez problémů.Bylo sice sucho ,ale o ty zminované problémy se opět postarala časomíra. Časy vůbec neseděly s těma ,které změřily holky na boxové zdi a to nejen u mne ,ale prakticky u všech a tak se stalo ,že já zajel první řadu a třeba výborně jedoucí mladej Pospa až asi 5 ! No prostě zmatek !!

    Na závod pršelo a tak jsem doufal ve výborný výsledek ,navíc podpořený výborným postavením na startu. No závod ovšem proběhl dle mých obvyklých tradic ,tzn. špatný start a stíhací jízda ,která mne vynesla až na solidní 8.místo kousek za Matesem .

    V mokrém závodě vyhrál Olin Hanák před Mirkem Sedlem a Alešem Vochočem . Mladej Pospa zajel nakonec výborné 5.místo Všem klukům blahopřeji a doufám ,že již příští závod budu tam někde snima bojovat o přední umístění.