Prubeh sezony! Uherák

24.01.2010 12:50

 

Uherák - euforie i zklamání!

    Do Staráku jsem jel už s týdenním predstihem,abych videl do čeho jdeme. Trat sem si projel za plneho provozu na 6-šestce a líbila se mi !    Byla taková rychlá utulná to se mi to tu bude věšet!! Jak se blížil pátek začal být problem z dopravou na závody,a tak sem nakonec nepohrdl bráchovým formanem!

   Vyjeli jsme v pátek ráno a na místě jsme byli mezi prvními. Postavili jsme stan a rozhlíželi se po konkurenci. Mezitím si vedle našeho motorhomu postavil obytnak Henrik Woit a Mates !

   Po bezproblémové technické jsme dostali dobrou zprávu a to že SP pojedou solo závod pač se nás sešlo 28.

  První trénink byl pohádkový! Motka jela paradně a já se krásně povozil. Nakonec z toho byl 8 čas, kdy těsně přede mnou ikona Míra Sedlo. Za mnou Hrubák i Docent! Prostě fantasie a sci-fi dohromady! Do druhého jsme skusili změnit převody,ale moc sem to nevyzkoušel pač hned ve druhem kole sem na kruhači hodil držku! Sice sem to sebral a objel i zbytek treninku ,ale ohnul sem si řadičku a tak jen tak kroužil! Byl z toho 11 čas těsně před Hrubákem .Na prvni flek se postavi Míra před Matesem . Peta Nečesaný při svém debutu  4.čas!

  Při wurm-upu jsem poznal jaký je rozdíl mezi SP a GP,když omylem na trat pustili Lohseho ! To GP fakt letí!!! Na konci warmu se mi zdálo že motka točí jen 9000 a to je sakra málo!  No nic uvidíme.

  V první zatačce po startu , který se mi celkem povedl ,upadli dva borci . Když se pořadí ustálilo byl sem kolem 10 místa,ale brzy mne začali dojiždět kluci zezadu ,pač motka netočila. Nakonec sem to dovezl do cíle na 15 místě a získal svuj první bod do Mistráčku. Tvrdost zdejšího asfaltu pocítil i Petřik Nečesaný když to zahodil ze 4. místa! Na bednu vylezli Míra ,Mates a Olin Hanák!