Radvanice - jedno kolo a dost

29.08.2012 07:40

    Ano je to tak , na domácí a na mé nejoblíbenější  trati jsem v závodě ujel pouze jedno kolo, a problémy ,které mi komplikovaly závodění minulý rok byly zpět.

 Atmosféra parádní,počasí parádní,a výkony v tréninku taky nebyly špatné a byl reálný předpoklad nejlepšího umístění v sezoně , bohužel problémy s elektrikou byly proti.

 Po solidních trenincích ,kde jsem zkoušel různé nastavení na mně vyšlo 14. místo na startu. Ve předu osvědčení piloti jako vítěz kvalifikace Hanák nebo druhý Mirek Sedlo a třetí Mates Turna. Z dalších  pro mne zajímavých závodníků se umístil Pospa na 8. příčce. Lukáš Bělič na 12.místě . Libor Raszka hned za mnou na 15.pozici   Můj sponzor Marek Vrána po kvalifikaci bral  místo 21 brácha   jedoucí v Radvanicích po prvé  se umístil na místě 23.

  No a byl tu závod a já, jak již bylo napsáno, objel jen a pouze jedno kolo a motorku jsem byl nucen odstavit do boxu a ač nerad tak jsem sledoval prakticky celý závod z  prostoru startu a cíle . A závod to byl parádní o čemž se můžete přesvědčit i na vlastní oči nebot MotoSportVideo ze všech  víkendových závodu pořídilo asi 3hodinový záznam, který je k obědnání na www.motosportvideo.webgarden.cz  .  Vítězství si mněl odvézt na jižní moravu Olin Hanák ,ale po závodě neprošel technickou kontrolou a z důvodu většího karburátoru než povoluji pravidla byl z první příčky diskvalifikován. Zlatý věnec  si  nakonec odnesl Kuba Vojtíšek na Cagivě na  druhém místě se umístil  Mates Turna  taky na  Cagivě a  bronz bral původně čtvrtý Aleš Vochoč .

     A ještě Vám dlužím  umístění borců pro mně zajímavých,  a z těch se nejvýše umístil Lukáš Bělič na 5.místě. , Libor Raszka na 12.  Brácha na 13.  Pro pád nedokončili  Marek Vrána .ani mladej Pospa.