Radvanice - snad prokleté nebo co

20.08.2013 16:19

     Konečně závody doma . Radvanice, moje oblíbené. A taky bylo třeba prolomit  smůlu , nebot  loni jsem toho moc v závodě neodjel . No a když přeskočím veškeré víkendové dění tak jsem toho v  letošním závodě objel ještě míň. No v závodě..... ...... k tomu vlasně ani nedošlo , teda z mojí strany .Už v zahřívacím kole  mi bylo signalizováno  Markem Vránou u cigi osady,  že mám z motorky  vodotrysk a po zastavení a obkouknutí situace jsem zjistil ,že má  bohužel pravdu a já tak  budu znova  jen  pouhopouhým divákem ! Závod vyhrál stylem start- cíl Mirek Sedlo

    Ale vraťme se do soboty a mrkněme na tréninky . Tam bylo několik  zajímavých časů pač  jezdci si pletli   trať ( i já ) a jezdili  přes cigi retarder  rovně a  neboť traťáci se dívali  jinam tak  časy zůstali v platnosti.  Na roštu se pak plno  lidí divilo  kdo kde stojí!  To je třeba vychytat , aby se to neopakovalo!  Tréninky vyhrál Míra  Sedlo na Cagivě . Moje maličkost stála na desáté pozici což nebylo zas až tak špatné ,  ale mělo  to být výrazně lepší . Bohužel zrychlují všichni , ne jen já. Motorka fungovala skvěle a tak jsem se těšil na nedělní závod. Jak to dopadlo už všichni víme. Více k tomu asi není třeba psát ,snad jen to , že příští rok se už to musí zlomit!

 Další  závod se koná ve slovenských Kopčanech!

  Závěrem bych chtěl poděkovat všem co mi pomohli a drželi  pěsti ! DÍK