Slovenský pohár- super zakončení

11.01.2013 12:21

       Posledním závodem sezony pro mne měl být  závod seriálu Troliga bus cup  na Masarykově  okruhu v Brně , ale jelikož stále nebyl znám termín a proto jsme se rozhodli zajet na oblíbený Slovakiaring a poměřit síly se slovenskými bratry. Tohoto rozhodnutí vůbec nelitujem , nebot závody to byly parádní, počínaje organizací přes občerstvení až po  tréninky zdarma navíc . Vyšlo i počasí takže za náš team  1* :-)

       Ikdyž závody to byly jednodenní  vyráželi jsme s denním předstihem. Náš team doplnil další pilot Libor Raszka který taky tímto závodem končil sezonu.

      Tréninky probíhali vlastne celý den tzn. že po dvacetiminutovém ježdění  bylo cca čtyřicet minut pauza a tak nebyl čas ani sundávat kombinézu a ta pauza byla vyhrazena na to spíš dolít benzín ,  zkontrolovat nezbytné součástky a již byl znovu čas vyrazit.

      Již po počátečních tréninkách bylo jasné , že to bude znovu souboj Raszky a Vlada Petroviče se mnou! A tak to i dopadlo ,když v závodě jsme si nedarovali ani centimetr tratě a po ůžasných soubojích  hlavně teda s Liborem Raszkou ,kdy jsme se předjížděli v každém kole  se mi nakonec podařilo všechny výše jmenované piloty nechat za mnou a vybojovat krásné 8. místo. 

      V jednom neměřeném tréninku jsme si s Liborem prohodili motorky a tak já poprvé vyzkoušel Aprilii RS a musím říct ,že co se týče maximální rychlosti tak tam  moje  Cagiva hodně zaostává,kde má ovšem navrch to je podvozek . Proto  jsem usoudil ,že i nadále zůstanu věrný mé Cagivě! :-)

      Celý závod natočil na on board kameru Vlado Petrovič ,který jel celý závod s námi v kontaktu ,tímto mu děkuji ,nebot záběry jsou parádní a je to nádherná vzpomínka na tento závod.

      Tímto jsem sezonu ukončil a  děkuji všem  co mi pomohli a doufám ,že mi zachovají přízen i pro příští rok !! 91