Smolný víkend

24.05.2012 09:33

     Tak po velkých peripetiích jsme se vlastně prvního ostrého závodu ,který se tradičně koná ve Starém Městě zůčastnili.Taky tradičně nám držel místo "domáci" Pospa . Zato netradičně jsem vyrážel sám s Liborem Raszkou a taky netradičně jeho autem, nebot stále nemám pojízdné vozidlo.

      Z důvodů velkého počtu přijatých závodníků do naši třídy nás rozdělili do dvou skupin . Já byl až v té druhé a tak sem byl velmi překvapen ,když ihned po začátku první skupiny přijel zpět Libor stím ,že v zaváděcím kole upadl a bude muset do nemocnice .Po návratu diagnoza zněla : tříštivá zlomenina malíčku na ruce a naražená záda a tudíž pro něho závodění skončilo

      V prvním treninku se mi podařilo zajet svůj rekord tratě a těšil se ,že ho ještě v druhém stlačím ,což se bohužel nestalo ,nebot ve druhém mi upadlo sedatko a já již s tímto hendikepem  čas nezlepšil a tak jsem se propadl na startovním roštu asi o dvě řady níže, do řady páté!

      Start do závodu byl na moje poměry dobrý a já se pohyboval na průběžném 15-17 místě. Celý závod jsem jel bok po boku s Davidem Hanzalíkem a stahovali každým kolem domácího borce Nanina Pospu ,i by se nám to asi podařio , ale ve čtvrtém kole při průjezdu retarderem jsem si o kužel ,kterými byl vyznačen zlomil stupačku a tudíž pokračování závodu bylo nerealné,proto sem motorku odstavil do depa z 16 .místa.

 Závod po boji vyhrál Míra Sedlo před Olinem Hanákem a na třetím místě dojel Radek Lamich. Klukům gratulujeme a doufáme že další závod ,který se koná v Hořicích vyjde pro naše  barvy daleko lépe.