Souhrn sezony 2014

05.02.2015 20:46

   Na stránkách mám resty a tak je konečně vyřeším. :-)

  Tímto článkem bych chtěl zhodnotit počínání našeho teamu v sezoně 2014. 

   Starák -  Po úspěšném jarním Brně , kde se mi dařilo držet krok se špičkou  sme se přesunuli plni očekávání do Starého Města na tamní přírodní okruh. Přihlášeno 46 pilotů znovu slibovalo velké drama již v trénincích , nebot do závodu se kvalifikuje pouze 36 pilotů.  Byli jsme rozděleni na dvě skupiny a já obsadil v jedné z nich 7.příčku.  V celkovém pořadí z toho bylo 13 . místo na roštu .  V závodě se mi podařil start a po výjezdu do kopce jsem se držel hodně vepředu .Bohužel při  maximální  rychlosti  mi zničeho nic zhasla motorka a předjelo mě spoustu jezdců.  Po znovu nastartování jsem se propracoval na celkové 9. místo což bylo trošku zklamání nebot si myslím ,že nebýt problémů se zapalováním byl bych o jedno dvě místo lepší.

    Hořice - Závody na nejkrásnější trati  nebyly moc povedené .Počasí se moc nevydařilo a tak na zlepšení svého "best " času jsem musel zapomenout a taky  se nám nepodařilo přijít na problém se zapalováním. Sobotních tréninku se zůčastnilo 43 jezdců a kvalifikovat se jich  mohlo znovu jen 36 . Po trénincích jsem bral 16. místo s čímž spokojenost rozhodně nepanovala.  Závod  po velkém boji dokončuji na solidním 10. místě  , ale hluboko za svým "best".

  Kopčany - Další zastávkou byly slovenské Kopčany a jejich prodloužená trat . Bohužel  retardéry  na dlouhých rovinách mi moc nevyhovovaly  a já v tréninku obsadil 10.místo z 28 pilotů.   V závodě chvíli jedu na 8. místě , ale propadám se již v druhém kole na desáté . V závěru závodu mi prasknul výfuk a tak mně předjíždí ještě Tomáš Mysliveček a  končím 11. !

    Radvanice - V Ostravě se po tragické nehodě v kubatůře do 600ccm náš závod nekonal.:-( Po tréninku jsem se pohyboval na 13. místě se kterým spokojenost nepanovala, ale byl jsem rozhodnut nedat v závodě  kůži lacino .Bohužel nebyla příležitost :-(

     Těrlicko - V netradičním termínu uprostřed prázdnin se jel Kahanec to znamená  domácí trat . Přejímkou prošlo 28 jezdců a já obhajoval 7. místo z lonska . Tréninky nebyly špatné a já se umístil na 11.fleku.  Závod probíhal tak , že mi všichni ujeli , teda až na bráchu a my si dali soukromý závod o 9.místo . To se mi nakonec podařilo získat a tak panovala spokojenost :-)

   Tímto závodem jsme ukončili závodní sezonu , nebot do Dymokur už se nám nechtělo , teda chtělo , ale finanční situace už to neumožnovala. 

   Na závěr sezony jsme odjeli testovat na Slovakiaring ,kde jsme se zůčastnili Fan cupu .  Tam mezi 20 šestistovkami se závodilo parádně a já si odvezl 6.příčku . 

     V celkovém pořadí asi nejprestižnějšího bodování tkz. Wusa cupu jsem se umístil na 11. místě . 

  PS. Málem bych zapomněl na moje první vítězství v životě . Od okruhů jsem si odskočil na  závod do vrchu který se jel v Polsku. Byl to závod O blankytnou stuhu Olzy a já vyhrál  v kategorii 125 - 400 ccm .  Byl to takový sranda závod , kterého se zůčastním i příští rok .

  Závěrem bych rád poděkoval celé mé rodině , Jirkovi Swaczynovi ze společnosti www.pronajempratel.cz , Markovi Gomolovi a taky všem co mi drželi pěsti. Snad jsem Vás nezklamal a budu doufat , že mi zachováte přízen i v roce 2015 !