Starák- ůspěch

17.05.2011 18:52

Konečně po dlouhé a strastiplné zimě nastal den D .Den kdy začly první letošní závody ,které se jako každý rok jedou ve Starém Městě u Uherského Hradiště. V předběžné startovní listině bylo přihlášeno 48pilotů a pilotek  a byl sem mezi nima díky Ahresovi ,který jel se mnou jako sponzormechanik ,i já.

   V autě ,které mířilo do "Staráku" byla kromě Ahrese i dcera ,která si ovšem po příjezdu na místo začla stěžovat na svědění a naskakovali ji divné pupínky po celém těle a tak jsme museli vzít zavděk místní nemocnicí ,kde paní doktorka diagnostikovala neštovice a tak pro bezpečnost místních "Tondů" ,kteří ještě touto zákeřnou nemocí postiženi nebyli musela ze závodů odjet do bezpečí domova.

 Samotné závody proběhly  v naprosté pohodě a ani jsme nemuseli sundávat kapoty ,jen před závodem Mates pošteloval karbec a to bylo vše. Do tréninku nakonec vyrazilo 47 jezdců a my se umístili na místě 14.  Trénink vyhrál "Cagiváckej bůh" Míra Sedlo .  Jelikož propustnost byla jen 30.tak se strhl o to dostat se do závodu velký boj,který o jedno místo prohrál "černý kůň " Marek Vrána ,který měl problém s výkonem svého motocyklu,nebo třeba i můj další kamarád Vojta Staniš ,který se potýkal se steným problémem.

 Závod jsem začal teda 14 .místem na startu ,ale hned na počátku po zhasnutí startovacích světel sem se propadl o několik míst dozadu. Ovšem po projíždění do druhého kola už sem byl na svém a rozhodně nebylo mým umyslem se s tímto umístěním spokojit. Asi v polovině závodu se mi podařilo po boji předjet Kličku se Slancem a za chvíli i Matese,který měl problém s převodovkou a tak můj první letošní  závod dokončuji na pro mne skvělém 11. místě. Ihned za mnou dojíždí mladej Pospa a tak číselná řada zůstává zachována. Musím ovšem sportovně uznat ,že při mne stálo i trošku štěstí neboť mladej jel velmi dobře .  

  Závod vyhrává naprosto bezproblémově stylem start -cíl loňský  vítěz road racing cupu  Míra Sedlo na Cagivě. Gratulujeme