Tak jsem Mistr no a co??? :-)

13.02.2014 12:19

     Ano, tak jak už jsem psal v minulém reportu ,jsem Mistr České republiky  125 SP . Vše kolem  a kolem se sešlo a shodou všech náhod  se podařila neuvěřitelná věc .  

      A tak bylo naší milou povinností se zúčastnit předávání mistrovských pohárů v Březolupech a pak taky korunování mistrů v matičce stověžaté.

    Tímto děkuji všem , kteří mi k tomu pomohli , Děkuji Tomáši Hatrikovi a jeho Motosportvideu, Radimu "Syslovi" Danišovi a jeho Danis diag, Marku Gomolovi a  Davidu Bubíkovi  za finanční a materiální pomoc  , Lukáši Běličovi za to že sebou fláknul na Slováči a že v druhém závodě skončil až za mnou , Mirkovi Sedlovi za skvěle připravenou motorku a rady jím mi udělené a v neposlední řadě své rodině , nebot bez nich bych to určitě nedokázal . A samozřejmě taky všem svým fanouškům . Ještě jednou moc a moc děkuji a budu doufat , že mi zachováte přízen i v roce 2014!!!

   Fotky v galerii.