Těrlicko -poslední svezení

28.10.2012 08:19

      Dlouho mi trvalo než jsem se odhodlal napsat report k domácímu závodu,nebot vztek jak si na to vzpomenu mnou cloumá ještě ted!! To co pořadatelé na mne vymysleli  to zůstane v mém srdci hodně dlouho a rozhodně nezůstane bez odezvy!  Ale ted už k samotným závodům.

     Středa ,to je den kdy už tradičně stavíme karavan a ne jinak tomu bylo i letos.Místo zůstalo stejné a tudíž fanoušci mohli jít najisto a nemuseli nás hledat po celém depu ,které bylo znovu o víkendu  napěchované k prasknutí. 

      Od čtvrtku se začalo depo plnit a my, nebot jsme měli motorku připravenou jsme se na ten mumraj dívali v klidu.

      V pátek ,po  zmatcích kdy ještě dopoledne nebylo jasné zda bude jako každý rok slavnostní akce na náměstí v Havířově ,jsme se rozhodli této  akce nezůčastnit a spíš se soustředit na nadcházející důležitý víkend. Bohužel první nepříjemná zpráva  přišla  záhy ,když mi bylo na formální přejímce sděleno ,že všichni jezdci AMK Těrlicko  budou  letos poprvé platit startovné. Po kontaktování našeho předsedy se toto začlo řešit na vyšší urovni a já doufal ,že se to vyřeší ke spokojenosti nás závodníku. Bohužel večer na poslední chvíli mi bylo sděleno ,že dohoda zní takto: Jezdci AMK Těrlicko  budou startovat zdarma ,až na Petra Čadka ,který z důvodu kritiky pořádající společnosti Prosport.cz zaplatí celé startovné. Toto mi vyrazilo dech a já byl rozhodnut nestartovat,ale  po přemluvení  od členů rodiny a kamarádů  a  po zaplacení startovného z  kasy AMK jsem se rozhodl ,že startovat budu. 

       Sobotní tréninky začly přesně ,ale první kolo se jelo za safety carem z důvodu změny tratě. To by ani tak nevadilo ,co ovšem vadilo bylo  zkrácení tréninku na cca 14 minut. Důvod  pro který se tak stalo mi byl sdělen záhy , prý pochopte to, máme toho moc a máme strach aby se všechno stihlo!!  NEPOCHOPÍM   za cenu 2600kč startovného to prostě ani chápat nechci. Dokonce mi kluci z naší  třídy řekli ,že jak byli platit startovné tak jim bylo řečeno ,že jestli se jim nelíbí jezdit nemusí ,prý "závodníků je dost!" No doufejme že těch závodníků bude dost i příší rok . Ale abych se vrátil k samotným tréninkům. Ránní trénink jsem dokončil na 23. místě ,sice ze 43. ale  bylo to  zklamání ,nebot přede mnou se umístil mimo jiné i brácha (20) , Marek Vrána (19)  i Libor Raszka (13)

        Druhý trénink už vypadal lépe a já se zlepšil na místo 16. a hlavně svůj čas jsem dokázal srazit o 4sek. a tak v druhém treninku porazit všechny výše jmenované piloty.

      Po sjednocení času z prvního a druhého treninku mi patřila 17. příčka hned za Raszkou ,což byl dobrý odrazový můstek na nedělní závod, kdy mojim cílem bylo rozšířit své bodové konto.  Z první řady odstartují   Martin Sedlo , Oldřich Hanák a Kuba Vojtíšek.

        Nedělní start byl za krásného počasí a já po celkem vydařeném startu bojoval celý závod ve skupine o 18-25 místo ,kdy v posledním kole se mi podařilo celou skupinu předjet a najížděl jsem do cílové rovinky na 18 místě. Bohužel se mi toto umístění nepodařilo udržet a já skončil na místě 23. A tudíž spokojen být zdaleka nemůžu.

      Závod vyhrál po strhujícím boji  Martin Sedlo před Radkem Lamichem a Olinem Hanákem.

    Závěrem bych rád poděkoval  mému teamu ,sponzorům a fanouškům za podporu , Díky moc si té podpory vážím!!  91

    Celkové výsledky : https://www.videocom.sk/vysledky/20120818havirov.html 

      Reportáž na TV Nova Sport : https://vimeo.com/48438418