Testování Vysoké Mýto

12.04.2011 10:42

    Testování proběhlo ůspěšně.

    Takto do jedné věty by šla shrnout minulá sobota ve Vysokém Mýtě ,ale aby jste taky něco ztoho měli tak se trošku rozepíšu.Vyráželi jsme v 8hod. ráno, vím trošku brzy,ale já jsem plašan a radši přijedu na místo trochu dříve než se potom stresovat ,že máme zpoždění.

 Již v pátek večer dorazil se svým strojem Libor a ten přenocoval s mým Mitem v garáži a pilot přijel ráno vlakem . Poté jsme se ještě stavili pro dalšího závodníka Vojtu Staniše a naše Třinecko-havířovsko-ostravská letka byla připravena k odjezdu! Na místo naše vozidlo dorazilo s 2.5 hodinovým předstihem a tak zbývající čas nám vyplnilo asijské bistro.

     Po 13 hod.  začla formální přejímka jezdců ..Nakonec nás bylo asi 30 v zastoupení kubatůr byla velmi ruznorodá od několika klasiků, 600ccm, a mona až po 125gp, 70ccm a nejpočetněji zastoupená kubatůra 125 sp,která nás zajímala samozřejmě nejvíce. Po rozpravě jsme byli přiděleni do skupiny č.1 ke klukům z Hořic.

     Pak již rychle převlíct a konečně na trat.

     Drom v Mýtě je dlouhý cca 1km. a jezdí se zde závody motokár ,skůtrů a právě na našem testování zůčastněných malých motorek  o obsahu 70ccm. A hned od začátku bylo vidět ,že tito kluci maj tuto trat perfektně najetou.

   Ůčel testování byl vyzkoušet motocykl v provozu a hlavně posadit se za řidítka a vyzkoušet si ,jestli jsme něco ze svého umění nezapoměli. no a myslím ,že nezapoměli a že pád ,kterým jsem minulou sezonu ukončil nezanechal na mne žádné výrazněší následky

  Závěrem bych chtěl poděkovat klukům, kteří tuto suprovou akci uspořádali ,dále klukům  z letky ,že vydrželi můj zpěv ,kterým jsem je hojně cestou zpět zásoboval ,manželce za všeobecnou péči o mne a v neposlední řadě firmě Motodíly Havířov za zapůjčení vozíků!

 ps: foto ve fotogalerii