Troliga bus cup

30.06.2012 12:52

     Druhým podnikem ze tří pokračoval nový seriál Troliga bus cup ,který zaštituje Český svaz motocyklového sportu a díky sponzorům Markovi Gomolovi a Markovi Vránovi jsme nychyběli ani my. Po pátém místě v prvním závodě v Brně jsme mysleli minimálně stejně vysoko.

      Závod se konal již v pátek a tak ve čtvrtek v odpoledních hodinách se vyráželo směr Slovakiaring. Po příjezdu do padocku následovala rychlá  formální přejímka a výběr boxů . Ten s námi obýval právě Marek Vrána a favorit závodu Libor  Raszka.

      Tři tréninky a závod to bylo v  plánu ,ale poněvadž pořadatel jednu třídu zrušil tak nakonec jsme absolvovali tréninky čtyři. V naši třídě přejímkou prošlo 18 závodníků počínaje velkým favoritem a vítězem prvního závodu Pavolem Skovajsou přes rodinný klan Sedlových , Kyjovského Cocůta Lukáše Běliče až po Karpentského gorola Libora Raszku.,kterému Slováč náramně sedí , ale který byl ještě hendikepován po zlomenině malíčku v prvním závodě sezony.

      Tréninky začaly za krásného počasí ve svižném tempu ,nebot  mezi jednotlivými jízdami bylo jen cca 80 min. pauza.  V prvním trenálu se mi podařilo dojet klan Sedlů a s těma jsem absolvoval celý trénal ,který jsem zakončil na parádním druhém místě. Do druhého teda zněla taktika jasně , vyrazit společně s nimi . Bohužel zdržení v boxu zapříčinilo ,že jsem vyrazil se zpožděním a tudíž celý trenink absolvoval sám  . Ve výsledcích se přeze mne dostali už i favorité Pavol Skovajsa a i mladší ze Sedlů Martin .

     Třetí trénink jsem se domluvil s Raszkou ,bohužel jeho porucha hned v prvním kole udělala ze mne znovu samotáře a ikdyž čas byl znovu lepší pozici jsem nevylepšil a tak budu startovat z místa čtvrtého ,nebot další trenink už byl jen volný a nezapočítaval se do kvalifikace.  Tudíž startovní rošt vypadal takto : Skovajsa , Mirek Sedlo ,Martin Sedlo ,moje maličkost a až za mnou hvězdy jako Robo Malík ,Aleš Vochoč ,Marek Vrána nebo třeba Kyjovský Cocut.

             Závod začal skvěle a já udržel svoji pozicii do první zatáčky  pak se ovšem začal opakovat první závod ,kde jsem taky dobře vyrazil ,ale postupně se propadal .Tady až na konečné sedmé místo.,které bylo sice papírově předpokládané,ale pomýšleli jsme výše. Závod vyhrál systémem start - cíl Skovajsa před mladým Sedlem a starým Sedlem ,čtvrtý dojel Bělič a pátý Malík ,šestý Vochoč . Marek Vrána nakonec dokončil devátý a Libora Raszku do závodu nepustila závada na motorce.

     Před posledním dílem seriálu ,který by se měl konat znovu na Slovakiaringu se držím na celkovém pátém místě a mým cílem je ho i udržet . Tak držte pěsti at se mi to podaří. Pěsti držte i příští víkend ,kdy pokračuje seriál na přírodních tratích tentokrát na mém nejoblíbenějším okruhu v Ostravě -Radvanicíh .

    Závěrem děkuji mým sponzorům Markovi Vránovi , Markovi Gomolovi , MotoŽermanice a MotoSportVideo bez nichž bych se nemohl zůčastnit.