Uherák- historie se opakuje

10.05.2010 20:58

 Jo jo je to tak, historie se starty je stále živá,ale pojďme popořádku.

  Prvního závodu sezony jsem se nemohl dočkat asi jako každý milovník silničních motorek. Rossi a spol. už sice  letos nějaký pátek závodí, ale na vlastní oči nebo kůži je to daleko lepší. Vždyť takových borců jako je Vale nebo Casey jsou  na příroďákách plné rošty. A že ty rošty plné byly.!!

    Jeli jsme tradičně v pátek ráno .Společnost našemu teamu dělal nováček  startovních listin Libor Razska #57 ,kterého jsme ubytovali i u nás v bivaku. Na místě nám držel flek Pospa za což mu děkuji . Po rozbalení stanu a všech potřebných i nepotřebných věcí jsme v poklidu absolvovali formálku a vzápětí i technickou přejímku ,která proběhla bez čekání a v naprostém klidu. A poněvadž kolektiv teamu měl hlad  a sponzorské jídlo bylo zatím v nedohlednu byl jsem nucen vyrazit do obchodu pro nějaký proviant. Po vrácení do depa a pozdním obědě jsme zamířili do blízkého internátu ,kde bylo domluveno spaní ( díky Pospo) .Bohužel neůspěšně! "Ubytování od 18hod." !!Po návratu se team dočkal sponzorského jídla za které ti Marošu za celý team moc děkuji ! No pak ubytování a dlouhonoční pokec ve společnosti Nečesaných,Pospů, Matese .

   Nevím proč ,ale vždy v sobotu ráno se mi do kombi nechce .Možná to je množstvím spotřebovaného alkoholu ,nebo něčím jiným,ale znovu jsem nabízel kolemjdoucím možnost projetí místo mne. Trénal začínal až těsně po obědě a pač se mi nikoho nepodařilo přemluvit tak sem musel do boje já.

    Přejímkou prošlo a do prvního treninku vyrazilo 32pilotů a já až uplně poslední a taky nejpomaleji pač bylo třeba motorku trochu zajet. Takže čtyři kola zvolna a pak začít tahat. Asi v šestém kole mne před vracákem dojel Míra a to jsem zjistil ,že to jde projet asi o 40km/hod. rychleji než se tam plazím já. A tak od dalšího kola už se tam neplazím a snažím se projíždět vracák stejně jako on.  V prvním trenálu jsem zajel 11.čas a taky o dvě sekundy rychleji než můj nejlepší loňský . Takže spokojenost.

    Druhý trénink už se mi chce ,říkám si ,že za to pořádně vemu a skusím zlepšit nebo aspoň udržet třetí řadu. Bohužel se mi to nepodařilo . Čas sem znovu o necelé dvě sekundy stlačil ,ale přesto jsem zajel až 12.čas. A nakonec nebyla ani třetí řada a startoval jsem ze 13. místa. Z prvního startoval náš soused z depa Petr Nečesaný ze druhého Radek Lamich  ze třetího Míra Sedlo a první řadu uzavíral Olin Hanák.   Z 26. místa startoval náš stanový spolubojovník Libor, který v prvním treninku na přivítanou políbil asfaltovou plochu .

    A je tady neděle ! Dobře jsem se vyspal (  do hajan jsem šel hned po večerníčku ) a do ranního warm-upu sem byl dobře nabuzen. Po rychlé kontrole motky,která proběhla asi 15. minut před vyjetím do warmu se zjistilo ,že mi v předním brzdiči chybí šroub a tak bylo třeba sehnat jinej pač u nás se takový nahradní nevyskytoval a jak sem zjistil tak ani nikde jinde . Tak se tam dal podobný stím že to bude zatim stačit. Stačil.

   No a už tu máme náš odpolední závod. Trošku si s nami hrálo počasí neboť asi hodinu před závodem se trošku zatáhlo ,ale k naší malé radosti se déšť    nespustil.  V zaváděcím kole sem si skusil dvakrát odstartovat a dařilo se .Start do zahřívacího kola taky nebyl špatný . No ale ostrý start špatný byl  a vyjížděl sem klasicky z posledního fleku. V první zatáčce  už sem se trošku propracoval do předu a na následující rovině zase nějaké to místo ukořistil . A tak to probíhalo vlastně až do nějakého 5.kola kdy mi z boxu ukazovali že jedu na 15. místě a před sebou na dohled byli další piloti. Bohužel už to nešlo tak hladce jako doposud a na rovině mi dycky ujížděli .Já je zase docvaknul na brzdy a při výjezech ze zatačky ,ale jakmile přišla rovina zase byli fuč. Až v sedmém kole sem je předjel ,ale na rovině to byl boj ,abych se před nimi udržel a několikrát sme si pořadí vyměnili . Při nájezdu do posledního kola držím 12.místo. V první zatáčce taky ,ale už při výjezdu na kopec jde Matůš #58 z větru  přede mne a udrží to až do konce. Takže nakonec beru 13 flek.

   Závěrem bych chtěl ještě jednou poděkovat Marošovi za jídlo pro team. Matesovi za všeobecné rady . Pospovi za půjčení podložky,držení místa v depu ,zajištění ubytování  a taky za to ,že má se mnou trpělivost páč mi pořád něco chybí a on má všecko. Jindrovi ,že jel se mnou a Dance s Šajou za pohodu v teamu.  

ps. Vyhrál Petr Nečesaný před Radkem Lamichem a Olinem Hanákem  .Ještě jednou Vám gratuluji !!