Úspěšný Kahanec

16.10.2013 18:00

   Dalším závodem  , byl Těrlický kahanec . Domácí závod je super , bohužel ho řídí lidé ,kteří dělají vše proto , aby jezdce odradili . A taky to tak dopadlo  . Absence IRRC , poloviční obsazenost v kubatůrách , to jen  na začátek jak to vypadalo.

   V naši  třídě bylo přihlášených 38 lidí ( loni 45 ) a dostavilo se jen 25 což bylo nejméně od začátku sezony. Ale je pravda ,že ze špičky chyběl jen Lukáš Bělič . Jako plnohodnotná náhrada za něj  dorazil špičkový jezdec Alpskojadranského seriálu Jaro Čech ze Slovenska. 

   Po loňském extempore jsem byl přesvědčen , že se zúčastním pouze jako divák ,ale nebylo mi dopřáno stát jen mezi diváky ,nebot kamarádi a rodina se  složili na startovné a tak  mé jméno figurovalo  ve výsledkových listinách. Tímto Vám všem děkuji .

    A ted teda k celému víkendu.

  Naše místo je stále na stejném místě a tak karavan i stan  jste tam mohli najít už ve čtvrtek . V pátek jsme zavítali na akci na náměstí, kde se každý rok Kahanec propaguje a v sobotu dopoledne vše začalo . První tréninky se jeli na suchu a mě se jelo skvěle až do začátku pátého kola kde se mi na cílovce začaly ozývat z motoru divné zvuky a tak  mi nezbývalo nic jiného než to odstavit v první zatáčce. Nakonec z toho bylo 9. místo ,ale to je ted vedlejší  nebot větší problém byl motor. Po domluvě s nejvyšším bylo rozhodnuto ." musí ven a dej tam druhej! " Takže začlo velké šroubování při kterém přebral největší slovo Lukáš Bělič bez kterého bych měl co dělat , aby se vše stihlo. Naštěstí je to kluk zručný a tak vše klaplo na vteřinu přesně a já do druhého treninku vyjížděl s tím  abych najel jedno kolo a tím se do závodu kvalifikoval. Po jednom kole vše fungovalo a tak já jezdil  po celou dobu tréninku . Jediné co bylo jinak proti prvnímu  bylo to, že pršelo a bohužel my jsme už nestačili přezout a tak jsem se jen vozil . Nakonec z toho bylo ve druhém tréninku 11 . místo .

    Takže rošt  : 1.Martin Sedlo , 2. Radek Lamich ,3. Michal Savinkov. Moje maličkost na 9.místě což byla třetí řada.

 Neděle začla velkým lijákem a odloženýma závodama o cca dvě a půl hodiny . Hodinu před nášim začátkem přestalo pršet , ale mraky se honili stále a tak začlo velké rozhodování jaké pneu nasadit. My jsme šli do rizika a nechali suché . Po najetí do zaváděcího kola bylo jasné , že toto rozhodnutí bylo správné neboť celá trať byla suchá. Po přijetí na rošt jsem zjistil , že v řadách přede mnou měli všichni mokré pneu a tak byla velká šance jet celkem vepředu .

 A už je tady start . Ten mi vyšel perfektně a já odjel někde na šesté pozici .  Při brždění na kruháč na Bludovickém kopci spadnul Olin Hanák a tak byl závod zastaven . Po dojetí znovu na rošt začlo velké debatování o tom jak dlouho bude přerušení trvat , že by kluci přezuli . OK máte deset minut z kterých bylo nakonec cca 15 a tak všichni stačili dát suché.

 Druhý start byl podobný a já celý závod  bojoval s Jarem Čechem o šesté místo . Bohužel v předposledním kole mi začal docházet benzín a já tak musel zvolnit a tak  jsem byl za 7. místo rád . Vítězství z loňska s velkým náskokem  obhájil Martin Sedlo  před Markem Zimou a Michalem Savinkovem .

  Závěrem bych chtěl ještě jednou poděkovat všem kteří mi pomohli . Díky bez Vás bych to nedal ! 91