Vrchol na Slovakiaringu

17.10.2013 10:05

     Po úspěšném domácím závodě jsme hned další týden odjížděli na Slovakiaring na pro nás nejdůležitější závody sezony. Na závody Alpe Adria v jehož rámci se jel i další závod domácího Mistrovství republiky , teda dva závody , neboť  na tento víkend připadl závod  na  sobotu i  neděli .

     Vyjížděli jsme již ve čtvrtek abychom   v  pátek mohli v klidu potrénovat . Tak se i stalo a tímto děkuji Robovi Malíkovi za poskytnutí jeho času na trati .

    V sobotu ráno se začlo na ostro , neboť hned první a vlastně jediný trenink rozhodnul o  postavení na startu pro odpolední první závod. V této kvalifikaci  se mi  dařilo a já obsadil v konkurenci Italů, Slováků, Madarů a Poláků slibnou 9. pozici , ale co bylo nejdůležitější  , že v boji o český titul  mne porazil pouze Martin Sedlo. Naopak se mi  podařilo  udržet své dva   největší soupeře  za sebou ,  Běliče  (10.) a Myslivečka ( 11. ) .

    Odpolední závod nezačal úplně nejlépe  pač se přede mne v první zatáčce dostal Lukáš Bělič .To mu vydrželo až do poloviny prvního kola kde ho chtěl předjet ital Kosmac , který bohužel v zatáčce upadl a Lukáš se poroučel za ním. Tímto jsem se dostal na 8. místo ,které jsem s přehledem udržel až do cíle. A poněvadž z českých závodníku skončil předemnou pouze Martin Sedlo tak jsem vystoupal na stříbrný stupínek v rámci českého mistráku. Třetí z čechů dojel Mysliveček , který si tímto výsledkem udržel průběžné vedení v Mistrovství republiky .Já se posunul na druhé místo a vše musel rozhodnout nedělní závod,kde pro získání mého prvního titulu jsem musel bud vyhrát , nebo skončit ob jedno místo před vedoucím Myslivečkem.

         V neděli ráno byla znovu kvalifikace a mně se podařilo obsadit celkové 7. místo. Bohužel čas ze sobotní kvalifikace jsem si nezlepšil a tudíž na mne zbylo znovu tak jako v sobotu 9.místo na roštu.  Start mi vyšel parádně a já před sebe tentokrát Běliče nepustil .Po celý závod jsem ho držel za sebou a rychlými koly se mi dařilo zvyšovat před svými pronásledovately náskok , který po odmávnutí v cíli činil 5,5 sekundy na Běliče a celých 38.sekund na Myslivečka. V rámci Alpe Adria jsem dokončil jako 9. ,ale co bylo pro mne nejpodstatnější v rámci českého mistráku jsem znovu dokončil jako druhý za Sedlem a poněvadž Mysliveček dojel až čtvrtý mohly oslavy mého titulu vypuknout naplno.

       Závěrem bych chtěl moc poděkovat svoji rodině, svým sponzorům a v neposlední řadě Mirkovi Sedlovi , bez něhož bych titul určitě nezískal!  Ještě jednou moc a moc díky .. 91