Výlet na Strahov

06.09.2012 13:25

     Ano je to tak . To co jsem předvedl v matičce stověžaté rozhodně jako závodění nevypadalo a někteří si mohli myslet ,že dovolenou kterou máme naplánovanou od pondělí jsem začal již o víkendu.

     Dlouho nikdo nevěřil ,ale nakonec se vše stalo skutkem a opravdu se jelo a ne jen jelo ,ale vše bylo řekl bych dobře připravené a závody to byly výboré. Trat krásná a pokud se vylepší povrch bude to uplně bez chyby!

      Závody to byly jednodenní a tak vše se odehrávalo v sobotu .V naši třídě přejímkami prošlo a do treninku vyjelo 28 jezdců a já v tom prvním ze dvou obsadil 12 příčku. V tom druhém se mi jelo lépe a čas se mi taky podařilo stlačit o sekundu,  proto mi málem spadla brada když mé oko spatřilo výsledkovou listinu. 7  ano sedm lidí mne ještě přeskočilo a já se ocitl na příčce 19.  To  rozhodně není čím by se člověk měl chlubit a tak doufám ,že to v závodě vylepším. 

       Na startu vedle mne v páté řadě stojí průběžně prví muž celkového pořadí Kuba Vojtíšek a dokonce po zhasnutí světel a vlastně skoro celý závod jedu před ním,bohužel jen do té doby než ho to přestane bavit a na jedné rovině jde přede mne a ihned se mi vzdálil a tak po zbytek závodu jedu sám . Teda ne až do konce nebot dva kola před koncem mne začali předjíždět piloti o kolo a tak dojíždím mezi nejlepšími  na celkovém 16. místě.

      Závod vyhrál Radek Lamich před Radkem CHlíbkem a bronzovou příčku obsadil Michal Savinkov.

   Další závod se jede hned následující týden  na domácím okruhu v Těrlicku .

 p.s.:   česká televize pro svůj sportovní kanál pořizovala záznam a zde ho můžete spatřit: https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani//10161678681-motocyklove-zavody/21247129358-stit-strahova-2012/