Začátek sezony 2012

30.04.2012 19:31

    Vítáme všechny čtenáře ,fanoušky , sponzory a spolubojovníky v další sezoně.

    Po velkých zmatcích s licencemi jsem využil možnosti a pro tuto sezonu reprezentuji Slovensko.

   Má sezona byla rozvrhnuta do  deseti závodů,když jsme se chtěli zůčastnit Slovenského poháru,dvou závodu Alpe Adria cupu ,celého serialu na přírodních okruzích a v neposlední řadě taky nově vzniklého Poháru ČSMS. Bohužel hned prvních dvou závodů na Slovakiaringu jsem se zůčastnil pouze jako divák nebot finanční situace není vůbec růžová a tak ůčast padla

   Zato hned další týden se konal v Brně první závod Poháru ČSMS a na ten jsme se již vypravili . Bohužel naše klidná cesta trvala pouze 3,5km ,když nám nedal přednost mladý řidič osobního vozu a zrušil nám teamové vozidlo. Nikomu se nic nestalo a tak po návštěvě firmy na likvidaci dopravních nehod ,kde nám zapůjčili náhradní vozidlo jsme mohli pokračovat .Teda hned ne a už vůbec ne půjčeným vozem ,nebot spotřeba zapůjčeného vozu je hodně přes deset litrů a tak jsme využili možnost jet osobním vozem mého otce!

   Naše flotila čítala dva jezdce a žádné mechaniky ani umbrely. Tím druhým pilotem byl můj bratr ,který si znovu půjčil motorku od Matese Turny.  A myslím ,že nesklamal a 9. místem překvapil nejen sebe.

   Co se týká mé maličkosti tak po prvním ze tří treninku mi patřila druhá příčka .kterou se mi ,ale nepodařilo udržet a tak do závodu jsem startoval z místa čtvrtého.  Bohužel ani bramborové umístění jsem neudržel a nakonec po boji kdy mne v nájezdu do posledního kola předjel Lukáš Bělič jsem obsadil páté místo! S umístěním jsem byl malinko sklaman nebot stupně znovu nebyly daleko. Třeba příště ......Teda pokud nějaké příště bude,nebot znovu bojujem s financemi a k dovršení smůly nemáme ani dodávku ,takže Steré Město bude po třech letech bez učasti Petridas racing teamu a své výsledky kde postupně 15 .místo následovalo  13. místo až po lonské 11.místo letos nevylepšíme!!

    Závod v Brně vyhrál Pavol Skovajsa před Matesem Turnou a Robem Malíkem.     Klukům gratulujeme!!

 PS. Závěrem bych chtěl poděkovat firmě Motodily Havířov za zapůjčení vozíku!!