Zadřený Slováč

28.04.2013 19:22

         Jako otevírací závod sezony jsme si určili Alpe Adria na Slovakiaringu , bohužel počasí bylo proti  a tak tento podnik byl zrušen . Po dlouhém zvažování zda vyrazit bez jediného ostreého kilometru přímo na Starák nebo se svézt ještě někde jinde vyhrála druhá možnost a to šampionát IMRC což je mezinárodní slovenský šampionát.

         Za slunečného počasí jsme začínali hned jako první v 8:30 ráno  a byly naplánovány celkem dva volné tréninky a jedna kvalifikace a jeden závod. Do prvního tréninku jsem nastupoval prakticky s novým motorem bez jediného najetého kilometru a proto bylo třeba motor opatrně zajet a tudíž jsem jen kroužil a najížděl kilometry. Do druhého byl plán takový ,že začnu zvolna  a v cca polovině zrychlím abych zjistil převody  a zda motor šlape jak má. Bohužel mi tato strategie nevyšla a já hned ve druhém kole motocykl zadřel a nebot jsem neměl sebou náhradní tak mé učinkování na tomto závodě skončilo dřív než vůbec začalo!

         V kvalifikaci byl nejrychlejší závodnický nestor Peter Rauch  před svým teamovým kolegou Jarem Čechem a Dodem Oravským .Všichni piloti sedlali Aprilii Rs.

         Závod vyhrál stylem start-cíl Rauch před Čechem a třetí byl stejně jako v kvaldě Oravský  na kterého se mocně dotahoval po slabším začátku Petrovič. Na skvělém šestém místě se umístil Marek Vrána se kterým jsem sdílel místo v boxech.

       Organizace těchto závodů je, jak jsme se už přesvědčili i loni ,skvělá  a je jen škoda ,že ani velmi výhodná cena a vyplácení odměn neoslovilo větší množství českých jezdců. Co se týká našeho teamu tak můžu říct ,že plánujeme se zúčastnit i dalších závodu tohoto šampionátu . Bohužel hned další termín se kryje s Hořicemi a to dáme přednost 300ZGH ,kde nemůžeme chybět.

        První ostrý závod se koná již příští týden  a to ve dnech  4-5.5 ve Starém Městě  na který Vás srdečně zvu .Přijdte podpořit nejen mne ,ale i dalších přes 250 jezdců ,kteří se přihlásili na tento závod. V naši kubatůře je nahlášeno 54 jezdců a přitom propustnost je pouze 36 a tak bude třeba opravdu potáhnout ,aby jsme byli v neděli na startu tohoto krásného závodu. Více info o tomto závodě naleznete na www.motosportklub.cz

           Závěrem bych chtěl poděkovat Markovi Vránovi za ubytování a za to ,že jsem mu mohl dělat společnost .